Ja daar ga ik vanuit op TV dan.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dus op vrijdag 25 augustus de finale?
Waar heb je die informatie vandaan?quote:
Ik ga even zoeken, wist niet dat dat zo ver vooruit was te zienquote:
Vind het niet echt duidelijk dat schema, ik zie nergens staan dat de finale is.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:15 schreef freaky40 het volgende:
https://talpanetwork.com/(...)atie-augustus-23.pdf
Dat we de Finale niet op de stream gaan krijgen was ik weer even vergeten, dat is een typische Mol-Truc die we al kennen van jarenquote:Op maandag 26 juni 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het niet echt duidelijk dat schema, ik zie nergens staan dat de finale is.
Het is haar eigen pannetje zonder lactose en zonder spekquote:Op maandag 26 juni 2023 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
De kok moet natuurlijk altijd proeven.. maar continue proeven gaat wel een beetje veel worden![]()
[ afbeelding ]
Dat kun je zelf concluderen als je ziet op welke dag het programma stopt en het nieuwe programma begint.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het niet echt duidelijk dat schema, ik zie nergens staan dat de finale is.
Had ik ook niet aan gedacht, maar we weten het nog niet zeker hequote:Op maandag 26 juni 2023 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat we de Finale niet op de stream gaan krijgen was ik weer even vergeten, dat is een typische Mol-Truc die we al kennen van jaren
Ahh, dat mag ze leegetenquote:Op maandag 26 juni 2023 18:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is haar eigen pannetje zonder lactose en zonder spek
Heb even een topic aangemaaktquote:Op maandag 26 juni 2023 18:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kun je zelf concluderen als je ziet op welke dag het programma stopt en het nieuwe programma begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |