Mirthe blijft op een positieve manier verrassen, waren er daar maar meer van in die loods.quote:Op maandag 26 juni 2023 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er heerst iets teveel aan toevalligheden, tenzij Miertje een echte Wereldkaart Paranoia heeft ontwikkeld na haar Ontheffing winnen

Bron?quote:Op maandag 26 juni 2023 18:03 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: Vanaf volgende week EJVJL elke avond om 19.30 uur t/m 25 augustus. Dus finale zal op die vrijdag uitgezonden worden, vanaf 28 augustus Date Smakelijk tot dat De Bondgenoten begint, vermoedelijk vanaf oktober.

ik schat nog een dag of 3quote:Op maandag 26 juni 2023 20:21 schreef spapaars het volgende:
Met een beetje geluk is het tegen 25 aug af.
[ afbeelding ]

quote:
Ze hebben de hele dag tijd om te puzzelen dus moet lukkenquote:

Kan er ook voor of na, ben benieuwd of Babette het vol houdtquote:Op maandag 26 juni 2023 20:46 schreef pingu66 het volgende:
Die 3 uur niet praten gaat morgen gaat vast niet door omdat er een verdienopdracht komt.
En Morri waar blijft de stelling?

Tijd is van 1200 tot 15.00quote:Op maandag 26 juni 2023 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan er ook voor of na, ben benieuwd of Babette het vol houdt

Benieuwd wat ze in die drie uur gaan doenquote:

Vermoedelijk heel weinig.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze in die drie uur gaan doen

Zonne vermoedelijk, slapen mogen ze nietquote:

Verkapt slapen is datquote:Op maandag 26 juni 2023 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonne vermoedelijk, slapen mogen ze niet

Hebben ze wel een handje van daarquote:

Was wel snel dat scheeltquote:
 . Moet wel zeggen dat we niet heel veel lange SL hebben gehad.
. Moet wel zeggen dat we niet heel veel lange SL hebben gehad.

Inderdaad, en denk als je die bericht krijgt dat ze zo terug zijn het een technisch dingetje is.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was wel snel dat scheelt. Moet wel zeggen dat we niet heel veel lange SL hebben gehad.

Ja dat zal het vaak even zijn.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Inderdaad, en denk als je die bericht krijgt dat ze zo terug zijn het een technisch dingetje is.

Wendy was wel tegen Babette aan het mopperen dat ze altijd op `Mirthe moest wachten. ``ze hadden vanmorgen al willen sportenquote:Op maandag 26 juni 2023 21:29 schreef spapaars het volgende:
Met dingetjes doen heeft Wendy met Mirthe een goede vervangster voor Babette.

Tegen Babette....waar ze ook altijd op moet wachtenquote:Op maandag 26 juni 2023 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wendy was wel tegen Babette aan het mopperen dat ze altijd op `Mirthe moest wachten. ``ze hadden vanmorgen al willen sporten

Ja mooi he.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Tegen Babette....waar ze ook altijd op moet wachten

Dat is zijn manier van schakelen en alles achteraf voorspellen.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:47 schreef mangalie het volgende:
Isaac zag alles direct direct 100% man ik zag dat 300 % verveling slaat toe man verveling slaat toe man. Zit die man aan de paddo's ofzo?

Isaac is van het overdrijven en herhalenquote:Op maandag 26 juni 2023 21:47 schreef mangalie het volgende:
Isaac zag alles direct direct 100% man ik zag dat 300 % verveling slaat toe man verveling slaat toe man. Zit die man aan de paddo's ofzo?

Dit heb ik Isaac vanmorgen ook zien oefenen. Waarom hebben ze z'n ding?quote:

hoorden bij het TT evenement van jappie, de hoverboards vormden de aandrijving voor de karretjes.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dit heb ik Isaac vanmorgen ook zien oefenen. Waarom hebben ze z'n ding?

~VOlgens mij is dat gewoon van die HOver`board, `Max ken hem met stoeltje net zoals gisteren gebruiken maar ook zo zoals ze nu doenquote:Op maandag 26 juni 2023 22:01 schreef engine het volgende:
[..]

Aaahquote:Op maandag 26 juni 2023 22:02 schreef Verida het volgende:
[..]
hoorden bij het TT evenement van jappie, de hoverboards vormden de aandrijving voor de karretjes.

Enigste onderdeel dat heel is gebleven van die racekarren.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:01 schreef engine het volgende:
[..]

Zo brengt hij haar elke avond te bedde.Mis alleen nog het hoedje.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kijk ze lopen, lijkt wel zo'n bejaard stel onderweg naar de zondagmis...
[ afbeelding ]

is gewoon een geintje van het begin.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:20 schreef maryo55 het volgende:
Verbaasd mij dat zo n jong iemand zich zo naar bed laat brengen

Childisch.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:21 schreef Verida het volgende:
[..]
is gewoon een geintje van het begin.
en dat houden ze lekker vol.

En aandacht.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |