Nee sorry was er klaar mee ben net geswitchedquote:Op maandag 26 juni 2023 16:38 schreef Dotteke het volgende:
ZOe had liever interactie met de kijkers gehad
Dan had ze tenminste een bedwangschikking ik verstond haar niet goed iemand?
Snap ik, vermoeiendquote:Op maandag 26 juni 2023 16:40 schreef Limbus het volgende:
[..]
Nee sorry was er klaar mee ben net geswitched
Geen idee in welke minuut was dat, ze lult al een ½ uurquote:Op maandag 26 juni 2023 16:39 schreef Dotteke het volgende:
Nou dat geklaag van Zoe mag nu wel stoppen, hop pak je koffer en ga lekker naar huis
Rangschikking.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:38 schreef Dotteke het volgende:
ZOe had liever interactie met de kijkers gehad
Dan had ze tenminste een bedwangschikking ik verstond haar niet goed iemand?
Daar zit dus het probleem.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:41 schreef Dotteke het volgende:
Sinds wanneer heeft ze geen contact meer met Isaac dan, wat is er gebeurd?
Ja zeker, dat doet hij wel goed. Hij geeft ze stof om na te denkenquote:
Vermoeiend hoor die Zoé al vretend klagenquote:Op maandag 26 juni 2023 16:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja hij doet dat inderdaad heel goed.
Zoe heeft overal een maar op.
Jup, hij legt haarfijn bloot wat voor lui arrogant secreet ZooWie is.. maar ze zit wel mooi 2 maanden voor de Finale.. zoveel betere TV makers zijn vóór haar naar de Exit gegaanquote:
Voor de nieuwe challenge.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan zonder hun dat heb ik bewezen zegt Zoë
Klopt, het is als je op de afgelopen 9 maanden terugkijkt, een bizar wonder hoe een dergelijk nutteloos lui arrogant stuk vreten zover heeft kunnen komen.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan zonder hun dat heb ik bewezen zegt Zoë
vanaf dat gedoe met patat bakken wat zoe niet goed deed volgens ice , daarna is ze hele tijd weg geweest vermoedelijk k5 gaan janken daarquote:Op maandag 26 juni 2023 16:50 schreef danaqui het volgende:
[..]![]()
stomme trut, maar het is indd opvallend dat sinds een dag of 2 minder contact is tussen Ice en Zoë of zue ik dat verkeerd
1 waterballonnetje tegen zijn hoofd en hij heeft 'n kale plek, spoelen zijn haartjes door het putjequote:Op maandag 26 juni 2023 16:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Voor de nieuwe challenge.
Ze moeten onderste boven hangen 2 minuten en dan minimaal 25 ballonnen knallen.
Babbelkous heeft er al geen zin in en Tiano wil niet dat z'n haren nat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |