Ik ook niet hoor, het is gewoon ff aandacht vragen volgens mijquote:Op maandag 26 juni 2023 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Petertje..Ik geloof er gaan zak van dat ze zich vrijwillig aanbiedt voor wegstemmen
Zij is de potentiële winnaar aldus Febo, dus dit is gewoon weer aandacht trekken van die blaag.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Petertje..Ik geloof er gaan zak van dat ze zich vrijwillig aanbiedt voor wegstemmen
Hebben ze dat uitgesproken, doe ff linkje wil ik ook wel lezenquote:Op maandag 26 juni 2023 16:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zij is de potentiële winnaar aldus Febo, dus dit is gewoon weer aandacht trekken van die blaag.
Volgens berichten in de wandelgangen, dus ik heb geen linkje...quote:Op maandag 26 juni 2023 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze dat uitgesproken, doe ff linkje wil ik ook wel lezen
"De wandelgangen "quote:Op maandag 26 juni 2023 16:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgens berichten in de wandelgangen, dus ik heb geen linkje...
Ze is de Irritator cast die mag blijven voor de kijkcijfers , en dat weet ze na 9 maanden als geen anderquote:Op maandag 26 juni 2023 16:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zij is de potentiële winnaar aldus Febo, dus dit is gewoon weer aandacht trekken van die blaag.
Zeg nooit nooit, ze won die race toch maar even met die brokkenkarretjes.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze kan toch alles, dus dit ook. Ze is een expert!quote:Op maandag 26 juni 2023 14:53 schreef Judiwi het volgende:
Eunice met viool. Moet niet gekker worden.
puur gelukquote:Op maandag 26 juni 2023 16:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, ze won die race toch maar even met die brokkenkarretjes.
Helemaal eens vreselijk als ze haar leeftijd steeds hiervoor gebruikenquote:Op maandag 26 juni 2023 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Puppy noemt Babette Zoe hoe trots ze straks kan zijn dat ze dit gedaan heeft![]()
Er zijn zat vrouwen van die leeftijd die al samen wonen en of een kind hebben
Ze doen net of het een meisje van 15/16 is
Via haar neus.....quote:Op maandag 26 juni 2023 16:15 schreef Dotteke het volgende:
"Het lijkt of Zoë uit je vertrokken is", zegt Babette
Zegt de tassendrager van Babette ( en ice)quote:Op maandag 26 juni 2023 15:54 schreef Dotteke het volgende:
Zoe zegt dat ze niet achter mensen aan gaat lopen, zeker niet achter een man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |