Wendy was wel tegen Babette aan het mopperen dat ze altijd op `Mirthe moest wachten. ``ze hadden vanmorgen al willen sportenquote:Op maandag 26 juni 2023 21:29 schreef spapaars het volgende:
Met dingetjes doen heeft Wendy met Mirthe een goede vervangster voor Babette.
Tegen Babette....waar ze ook altijd op moet wachtenquote:Op maandag 26 juni 2023 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wendy was wel tegen Babette aan het mopperen dat ze altijd op `Mirthe moest wachten. ``ze hadden vanmorgen al willen sporten
Ja mooi he.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Tegen Babette....waar ze ook altijd op moet wachten
Dat is zijn manier van schakelen en alles achteraf voorspellen.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:47 schreef mangalie het volgende:
Isaac zag alles direct direct 100% man ik zag dat 300 % verveling slaat toe man verveling slaat toe man. Zit die man aan de paddo's ofzo?
Isaac is van het overdrijven en herhalenquote:Op maandag 26 juni 2023 21:47 schreef mangalie het volgende:
Isaac zag alles direct direct 100% man ik zag dat 300 % verveling slaat toe man verveling slaat toe man. Zit die man aan de paddo's ofzo?
Dit heb ik Isaac vanmorgen ook zien oefenen. Waarom hebben ze z'n ding?quote:
hoorden bij het TT evenement van jappie, de hoverboards vormden de aandrijving voor de karretjes.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dit heb ik Isaac vanmorgen ook zien oefenen. Waarom hebben ze z'n ding?
~VOlgens mij is dat gewoon van die HOver`board, `Max ken hem met stoeltje net zoals gisteren gebruiken maar ook zo zoals ze nu doenquote:Op maandag 26 juni 2023 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Aaahquote:Op maandag 26 juni 2023 22:02 schreef Verida het volgende:
[..]
hoorden bij het TT evenement van jappie, de hoverboards vormden de aandrijving voor de karretjes.
Enigste onderdeel dat heel is gebleven van die racekarren.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Zo brengt hij haar elke avond te bedde.Mis alleen nog het hoedje.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kijk ze lopen, lijkt wel zo'n bejaard stel onderweg naar de zondagmis...
[ afbeelding ]
is gewoon een geintje van het begin.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:20 schreef maryo55 het volgende:
Verbaasd mij dat zo n jong iemand zich zo naar bed laat brengen
Childisch.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:21 schreef Verida het volgende:
[..]
is gewoon een geintje van het begin.
en dat houden ze lekker vol.
En aandacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |