Vieze rat is hetquote:Op maandag 26 juni 2023 19:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat wist hij toen zogenaamd nog niet...
Nou hoop ik dat Wen zegt ja doei, wacht maar lekker tot je de loods uit bent of vraag iemand anders maar ( alleen Wen kende doet ze dat toch niet )quote:Op maandag 26 juni 2023 19:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë zit er de hele tijd tussen (zoals ze de laatste tijd sowieso al deed), alleen wordt ze in mijn ogen steeds feller, wil niets meer met Wendy te maken hebben bla bla bla..... maar wee oh wee als straks haar haren moeten worden gedaan.......
zal het zeker goed doenquote:Op maandag 26 juni 2023 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah benieuwd dan wie het gaat worden.. denk dat Bern ook wel goed zou doen
Het is nog niet aan de orde...quote:Op maandag 26 juni 2023 19:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou hoop ik dat Wen zegt ja doei, wacht maar lekker tot je de loods uit bent of vraag iemand anders maar ( alleen Wen kende doet ze dat toch niet )
Van mij ook, mag die Sas meenemenquote:Op maandag 26 juni 2023 19:13 schreef Giggio het volgende:
[..]
zal het zeker goed doen
maar die mag gaan wieberen de komende eliminatie
Voor een afwasborstel, dat zou wel grappig zijnquote:
Hij had het over zingen, maar kon het niet heel goed volgenquote:Op maandag 26 juni 2023 19:32 schreef xsaskiax het volgende:
oh jee geheimpje tussen Marciano en Mirthe (over films volgens mij.....edit: of is het het gala??)......
Mirthe loopt weer warrelig te doen
Ze gaat met het gala iets zingen... daar hadden ze het laatst over,quote:Op maandag 26 juni 2023 19:37 schreef Limbus het volgende:
[..]
Hij had het over zingen, maar kon het niet heel goed volgen
Ze vermaken zich, de rest hangt een beetje rond.quote:Op maandag 26 juni 2023 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Pijltjes schieten op een Wereldkaart, het zal voor één deelneemster wel ergens voor dienen in de nabije toekomst.. veel tijd is er niet meer
Psst stream 2 kaartenquote:Op maandag 26 juni 2023 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Pijltjes schieten op een Wereldkaart, het zal voor één deelneemster wel ergens voor dienen in de nabije toekomst.. veel tijd is er niet meer
Welnee.quote:Op maandag 26 juni 2023 19:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Een volgende opdracht: schieten en een bepaalde stad raken?
Er heerst iets teveel aan toevalligheden, tenzij Miertje een echte Wereldkaart Paranoia heeft ontwikkeld na haar Ontheffing winnenquote:Op maandag 26 juni 2023 19:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze vermaken zich, de rest hangt een beetje rond.
Al dagen zitten ze te oefenen met landen/hoofdsteden en nu ineens schieten op die kaart.... heel apartquote:Op maandag 26 juni 2023 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er heerst iets teveel aan toevalligheden, tenzij Miertje een echte Wereldkaart Paranoia heeft ontwikkeld na haar Ontheffing winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |