Hoe kunnen zij nou op rupi en Eunice stemmen?quote:Op maandag 26 juni 2023 11:19 schreef Harry het volgende:
Sasha zegt dat ze op Rupert willen.
Voor een duo opdracht wordt het Rupert en Eunice.
Jasper wil op dit moment niet mee in het plan tegen Rupert.
Ze moeten van K5 de tent en de luchtbedden opruimen.
bij duo opdrachtquote:Op maandag 26 juni 2023 11:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe kunnen zij nou op rupi en Eunice stemmen?
Over Mirthe dat hij haar zat is en dat Moraima helemaal niets doetquote:
quote:Op maandag 26 juni 2023 11:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar groep ice moet toch ook iemand kiezen?
daar hoor je weing van op ze gaan stemmenquote:Op maandag 26 juni 2023 11:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar groep ice moet toch ook iemand kiezen?
Dan wordt het Imadiddin dat moge duidelijk zijnquote:Op maandag 26 juni 2023 11:27 schreef Harry het volgende:
Voor manager gaan: Imadiddin, Bern en Janet.
Het is en blijft een loeder.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:30 schreef Judiwi het volgende:
O dus Zoë had tegen Sasha gezegd dat ze Wendy er wel uit wilde. Dat ze zich aan haar irriteerde.
Ja dat zei hij.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:33 schreef pingu66 het volgende:
Zegt Jasper nou dat hij niet wist waar dat ping pong spelletje over ging gisteren? Maar daar had hij het toch met Wendy over gisteren?
Ik vind alles wat sexy kan staan bij Mirthe, Wendy, Babette... staat ordi bij Zoe, komt gewoon door dat hoofd, sorry..quote:
Door haar hele zijn...quote:Op maandag 26 juni 2023 11:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind alles wat sexy kan staan bij Mirthe, Wendy, Babette... staat ordi bij Zoe, komt gewoon door dat hoofd, sorry..
Nu ben ik nieuwsgierig naar die mail.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |