Vooral doen. Dan gaat hij nog wijder met zijn armen lopen.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:52 schreef Harry het volgende:
Jasper geeft Erik de grote complimenten, dat hij de technische problemen rond de TT prima opgelost heeft.
Dat is een negligé. Is van Mirthe of Sasha geloof ik.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:53 schreef Frummelie het volgende:
Wat heeft Zoe een afschuwelijk ding aan...
fijn dat Erik deze complimenten krijgt. Hij heeft de hele dag gesleuteld aan die karretjes.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:52 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Jasper geeft Erik de grote complimenten, dat hij de technische problemen rond de TT prima opgelost heeft.
Sasha zegt, dat ze zonder Erik dit niet zo hadden kunnen doen.
Klopt wel, als je ziet wat hij allemaal heeft vervangen aan metaal voor hout.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:52 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Met dat ding hoopt ze dat Isaak gaat kwijlenquote:Op maandag 26 juni 2023 10:53 schreef Frummelie het volgende:
Wat heeft Zoe een afschuwelijk ding aan...
En terecht eigenlijk heeft Erik het evenement gered door die karretjes steeds te makenquote:Op maandag 26 juni 2023 10:52 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Iemand die darmproblemen heeft en daardoor scheetjes laat, en Erik.quote:
Even ter verdediging van die babbelkous ze had al met Eunice afgesproken dat ze wel dezelfde dag zouden doen maar dat ze goed op de tijd gaat letten.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou lekker geregeld dan, afspraken worden gewoon niet nagekomen maar ja Babette hé.
Haha dat weet ik... kan sexy zijn maar niet bij Zoequote:Op maandag 26 juni 2023 10:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is een negligé. Is van Mirthe of Sasha geloof ik.
Owww oké...quote:Op maandag 26 juni 2023 10:58 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Even ter verdediging van die babbelkous ze had al met Eunice afgesproken dat ze wel dezelfde dag zouden doen maar dat ze goed op de tijd gaat letten.
Dat hoorde ik vorige week ergens.
Lekker fris danquote:Op maandag 26 juni 2023 10:57 schreef Harry het volgende:
[..]
Iemand die darmproblemen heeft en daardoor scheetjes laat, en Erik.
Ze willen op rupi en/of eunice.quote:
En dan zeggen dat Wendy ordinair isquote:Op maandag 26 juni 2023 10:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is een negligé. Is van Mirthe of Sasha geloof ik.
Over welke vrouw hadden ze het die eruit moest maar nu nog niet?quote:Op maandag 26 juni 2023 11:19 schreef Dotteke het volgende:
Er is mail de tent en de luchtbedden moeten opgeruimd worden
Sas en Jasper over elimineren het plan was op Rupert maar Jasper is het daar niet mee eens hji wil voor Eunice gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |