Ooh echt... wel vaag dat Rupie en Marciano haar in de keuken hebben gezien..quote:
Ja klopt met buitenevenementen gaat die koelkast naar buiten.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met Jaspers evenements stond er wel een buiten zag ik
Haha ja dat kan ook nog...quote:Op maandag 26 juni 2023 10:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mirthe is wel van de ijsblokjes en ijskoffie. Maar misschien was het Tiano zelf wel
Pas maar op dat ze je hier niet om de oren slingeren dat je een constatering doet die je niet kan aantonen. Snel commentaar op gedachtes die hier geplaatst worden.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:29 schreef mootie het volgende:
Morrie komt echt wat zwakbegaafd over soms
Ik dacht dat Babbel voortaan op een andere dag zou gaan zodat Eunice niet hoefde te wachten als ze weer eens te laat zou zijn.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:33 schreef pingu66 het volgende:
Babbel is weer eens te laat met de muziekbox. En Eunice moet zich maar aanpassen
Ze hadden toch andere dagen afgesproken zodat ze elkaar niet meer in de haren zouden zitten.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:33 schreef pingu66 het volgende:
Babbel is weer eens te laat met de muziekbox. En Eunice moet zich maar aanpassen
Dat is dus Babette. Volledig schijt aan anderen of omstandigheden.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze hadden toch andere dagen afgesproken zodat ze elkaar niet meer in de haren zouden zitten.
Neej niet meegekregen, zat op een ander streampiequote:Op maandag 26 juni 2023 10:41 schreef Dotteke het volgende:
Wat zei Erik nu net, er komt een opdracht aan zorg dat je klaar bent?
Stond in de keuken en toen ik terug liep was de stream naar een anderquote:Op maandag 26 juni 2023 10:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej niet meegekregen, zat op een ander streampie
Ik zeg succes er mee.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:43 schreef Dotteke het volgende:
Warmte is wat je ervaart, als je het loslaat dan heb je er geen last van, zegt Sasha
De fysio en de dokter zijn al op zoek naar iets zegt ze.
Nou lekker geregeld dan, afspraken worden gewoon niet nagekomen maar ja Babette hé.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is dus Babette. Volledig schijt aan anderen of omstandigheden.
Maar ze ze zei het wel meteen aan Eunice. Dat zij de box had maar dat Eunice de box om elf uur gewoon kreeg. Ze ging alleen 20 minuutjes.
Maar goed. Er gaat van alles mis hoor ik. Er is geen kabel dus Babette zegt dat ze wel met Moirama gaat lopen. Dan hoor ik iemand zeggen tegen een ander dat die de kabel moet halen.
Kortom. Chaos.
Zo fanatiek dat ze begon, zo weinig ik het haar de laatste dagen zie doenquote:Op maandag 26 juni 2023 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens mij gebeurd er niks van dansen of lopen met Moirama want Moirama zit op kantoor en laat Rupert de boodschappen regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |