Ja zeker wel Marciano heeft duidelijk Mirthe gezegdquote:Op maandag 26 juni 2023 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
ervan uitgaande dat het mirthe was.
voorlopig heeft nog niemand echt gehoord welke naam er is genoemd door marciano.
quote:Op maandag 26 juni 2023 09:51 schreef Dotteke het volgende:
O Mirthe heeft vannacht ijsgepakt zegt Marciano
quote:Op maandag 26 juni 2023 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
voorlopig heeft nog niemand echt gehoord welke naam er is genoemd door marciano.
Marciano had het over Mirthe..quote:Op maandag 26 juni 2023 09:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wel zonde van de waterijsje ijsblokjes en chocoladeijs. Ben benieuwd wie de schuldige is. Isaak wil geen namen noemen....das nou jammer.
Marciano had het over Mirthe..quote:Op maandag 26 juni 2023 09:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wel zonde van de waterijsje ijsblokjes en chocoladeijs. Ben benieuwd wie de schuldige is. Isaak wil geen namen noemen....das nou jammer.
Jaja en horen we dat voorlopig nog wel een paar uur..quote:Op maandag 26 juni 2023 09:59 schreef pingu66 het volgende:
Als je mirthe erop aanspreekt ....wordt het een heel drama
Marciano zei diidelijk Mirte. Rupert zag Mirthe nog ijsblokjes uit de vriezer halen voor hij ging slapen.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan heb jij over mijn post heen gelezen Verida...quote:Op maandag 26 juni 2023 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
oke, dat had ik niet meegekregen bij het teruglezen
Tis nu al tegenstrijdig, want net was het nog een ijsje.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:14 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Marciano zei diidelijk Mirte. Rupert zag Mirthe nog ijsblokjes uit de vriezer halen voor hij ging slapen.
Helemaal eens die leeft al maanden in zijn eigen wereld de Sas en Bern horror showquote:Op maandag 26 juni 2023 09:33 schreef Judiwi het volgende:
Als het echt is dat Bern een mailtje heeft gestuurd naar de Febo om Janet te regelen dat Janet zich terug trekt dan is hij echt een zielige droeftoeter.
De grootste slapjanus die daar rond loopt. Verdient het niet om te winnen.
Ik heb gewoon herhaald wat Marciano zei.. nogmaalsquote:Op maandag 26 juni 2023 10:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis nu al tegenstrijdig, want net was het nog een ijsje.
Ik val ook niemand aan.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon herhaald wat Marciano zei.. nogmaals
Marciano zei dat Mirthe vannacht een ijsje had gepakt.
Altijd zo verrassend hé, niemand heeft het gedaan...quote:Op maandag 26 juni 2023 10:21 schreef pingu66 het volgende:
Iedereen heeft ijs gepakt maar niet uit de linker koelkast.
Mirthe zegt uit de buitenkoelkast.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon herhaald wat Marciano zei.. nogmaals
Marciano zei dat Mirthe vannacht een ijsje had gepakt.
Dan heeft ze misschien ijsblokjes en een ijsje gepakt...quote:Op maandag 26 juni 2023 10:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik val ook niemand aan.
Zeg alleen dat het tegenstrijdig is. Want Rupert zei blijkbaar ijsblokjes.
Die staat er nog van de tt camping.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze een buitenkoelkast?
Met Jaspers evenements stond er wel een buiten zag ikquote:Op maandag 26 juni 2023 10:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze een buitenkoelkast?
Mirthe is wel van de ijsblokjes en ijskoffie. Maar misschien was het Tiano zelf welquote:Op maandag 26 juni 2023 10:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan heeft ze misschien ijsblokjes en een ijsje gepakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |