Laten ze maar een zoemer er in gooien, iedereen een uur laten wachten voor ze naar toilet kunnenquote:Op maandag 26 juni 2023 09:43 schreef Frummelie het volgende:
En nu is het klaar.. ze worden allemaal hun nest uitgehaald.. de FEBO is er klaar mee..
Jeahhh... dat zal ze leren.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laten ze maar een zoemer er in gooien, iedereen een uur laten wachten voor ze naar toilet kunnen
Ze zoemer, en dan binnen 10 minuten een fysieke opdracht van 24 uur voor iedereenquote:Op maandag 26 juni 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laten ze maar een zoemer er in gooien, iedereen een uur laten wachten voor ze naar toilet kunnen
En hier stond het geluid nog te zacht dus ook niet gehoord.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
Er heeft weer iemand in de vriezer gezeten en de deur niet goed dicht gedaan. Alles is ontdooit. Ijs alles. Wendy boos.
Marciaona zegt dat .... ? vannacht ijs heeft gescoord. Die naam hoorde ik niet want ik was aan het typen
Alles?quote:Op maandag 26 juni 2023 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hier stond het geluid nog te zacht dus ook niet gehoord.
Zal ook wel niet veel in de vriezer gelegen hebben neem ik aan
Goedemorgen allen. Jij bent al goed wakker Fritsie!quote:Op maandag 26 juni 2023 09:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze zoemer, en dan binnen 10 minuten een fysieke opdracht van 24 uur voor iedereen
Maar alles hoeft niet veel te zijnquote:
Mirthe is een echte nachtvreter geloof ik.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:48 schreef Frummelie het volgende:
Mirthe heeft waarschijnlijk de vriezer open laten staan want die heeft vannacht nog een ijsje gepakt volgens Marciano.
In ieder geval brood en ijs. Wendy was behoorlijk geïrriteerd.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar alles hoeft niet veel te zijn
Er zit een irritante ruis op stream 1
Aardig wat ijs en brood... maar dat brood kunnen ze vanmiddag weer gebruiken voor tosti's dus wat dat betreft geen man over boord.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hier stond het geluid nog te zacht dus ook niet gehoord.
Zal ook wel niet veel in de vriezer gelegen hebben neem ik aan
Ja snap ik ze hebben natuurlijk niet veel...alhoewel als ik zie wat ze daar voor eten hebben op een dag hebben ze meer dan genoeg.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In ieder geval brood en ijs. Wendy was behoorlijk geïrriteerd.
Jaja.. die gaat nog wel eens de koelkasten en keukenkastjes bij langs..quote:Op maandag 26 juni 2023 09:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mirthe is een echte nachtvreter geloof ik.
Wel zonde van de waterijsje ijsblokjes en chocoladeijs. Ben benieuwd wie de schuldige is. Isaak wil geen namen noemen....das nou jammer.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Aardig wat ijs en brood... maar dat brood kunnen ze vanmiddag weer gebruiken voor tosti's dus wat dat betreft geen man over boord.
mirthe eet vooral lepels pindakaasquote:Op maandag 26 juni 2023 09:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja.. die gaat nog wel eens de koelkasten en keukenkastjes bij langs..
ervan uitgaande dat het mirthe was.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:59 schreef pingu66 het volgende:
Als je mirthe erop aanspreekt ....wordt het een heel drama
Wendy moet een papier op de vriezer/koelkast plakken waarop staat:quote:Op maandag 26 juni 2023 09:59 schreef pingu66 het volgende:
Als je mirthe erop aanspreekt ....wordt het een heel drama
Frummelie heeft gehoord Mirthequote:Op maandag 26 juni 2023 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
ervan uitgaande dat het mirthe was.
voorlopig heeft nog niemand echt gehoord welke naam er is genoemd door marciano.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |