moeten er eerst nog wat centjes verdiend wordenquote:Op maandag 26 juni 2023 09:26 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk dat Moraima het grootste gedeelte van de huishoudpot aan het gala gaat besteden voor eten en drinken.
En al het geregel uitbesteed aan Rupi en Isaac.
O echt Weet niet beter dan eind augustugquote:Op maandag 26 juni 2023 09:22 schreef cinsan het volgende:
was effe gaan googlen , lees dat ejvl duurt tot en met 5 september
Van mij mag die wel ff flink op zijn bek gaan...... ego stukquote:Op maandag 26 juni 2023 09:26 schreef spapaars het volgende:
Lijkt wel of hij kijkt welke camera's op hem zijn gericht.
[ afbeelding ]
één keer ging hij bijna onderuitquote:Op maandag 26 juni 2023 09:30 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot dat ding op hol slaat
rekenen ze vanaf wanneer ze in de loods zijn gegaan , of begin van de live streams daar zit verschil inquote:Op maandag 26 juni 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt Weet niet beter dan eind augustug
Dat weten de bewoners ook niet, denk ook dat het een foutje is..quote:Op maandag 26 juni 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt Weet niet beter dan eind augustug
-knip-quote:Op maandag 26 juni 2023 09:33 schreef Judiwi het volgende:
Als het echt is dat Bern een mailtje heeft gestuurd naar de Febo om Janet te regelen dat Janet zich terug trekt dan is hij echt een zielige droeftoeter.
De grootste slapjanus die daar rond loopt. Verdient het niet om te winnen.
Isaac is nog een grotere sukkel dan Erik.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:26 schreef spapaars het volgende:
Lijkt wel of hij kijkt welke camera's op hem zijn gericht.
[ afbeelding ]
Hij is sws een droeftoeter en slapjanusquote:Op maandag 26 juni 2023 09:33 schreef Judiwi het volgende:
Als het echt is dat Bern een mailtje heeft gestuurd naar de Febo om Janet te regelen dat Janet zich terug trekt dan is hij echt een zielige droeftoeter.
Dat was een aanname van mij. Ik weet niet waarom hij een mailtje stuurde voor een afspraak met achter.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:33 schreef Judiwi het volgende:
aanname , juist we weten niet wrm bern naar achter wil om te gaan pratenquote:Op maandag 26 juni 2023 09:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat was een aanname van mij. Ik weet niet waarom hij een mailtje stuurde voor een afspraak met achter.
Maar ik kan mij wel voorstellen dat Bern het irritant vindt dat Janet zich voor de tigste keer op geeft voor manager. Niemand wil haar als manager. Het is een bitch.
WIl je nu even normaal doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |