En het moet spectaculair worden dus het zou wat mogen kosten..quote:Op maandag 26 juni 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Belachelijk als ze daar in mee gaan allemaal. Maar zal wel is Moriama
Ik ben d'r ook bang voor... behalve het huren zal er nog wel veel meer aangeschaft moeten worden.quote:
Nou ja, het is mij geld niet. EN wij hebben weer wat te zien op de streamsquote:Op maandag 26 juni 2023 08:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En het moet spectaculair worden dus het zou wat mogen kosten..
Ja precies, ik vind het wel geinig..quote:Op maandag 26 juni 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja, het is mij geld niet. EN wij hebben weer wat te zien op de streams
mirthe denk ik niet , janet en bern gingen nog praten , niet handig om 2 uitzelfde team voor manager te willen gaanquote:Op maandag 26 juni 2023 09:00 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ja straks gaan de aankomende managers zich melden.
Imi, Janet, Bern en gaat Mirthe nu ook nog voor manager?
Neej dat is niet best..quote:Op maandag 26 juni 2023 09:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
mirthe denk ik niet , janet en bern gingen nog praten , niet handig om 2 uitzelfde team voor manager te willen gaan
Is dat de dag dat ze de loods betraden?quote:Op maandag 26 juni 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
300 dagen vandaag in de loods nog 65 dagen te gaan zegt Erik
Geen idee ik ty[e wat Erik zegtquote:Op maandag 26 juni 2023 09:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is dat de dag dat ze de loods betraden?
Ze zaten er al 2 weken voor de livestreams startte.
Gaan Bern en Janet ook pingpongen?quote:Op maandag 26 juni 2023 09:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
mirthe denk ik niet , janet en bern gingen nog praten , niet handig om 2 uitzelfde team voor manager te willen gaan
Gewoon weer ochtendrituelen, zou ook niet zo snel weten wat ze dan zouden moeten doen.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:17 schreef engine het volgende:
Ondanks dat er mensen wakker zijn is er nog altijd weinig leven in de loods
Ze zouden bijvoorbeeld eens uit bed kunnen komenquote:Op maandag 26 juni 2023 09:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon weer ochtendrituelen, zou ook niet zo snel weten wat ze dan zouden moeten doen.
We wachten gewoon op het alarm.
Voor eliminatie bedoel je... of verdien?quote:Op maandag 26 juni 2023 09:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon weer ochtendrituelen, zou ook niet zo snel weten wat ze dan zouden moeten doen.
We wachten gewoon op het alarm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |