Tja Janet.....quote:Op maandag 26 juni 2023 12:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooo wee als een ander z'n corvee vergeet...
Maar ze was het niet vergeten met niets doen ze was buiten aan het schoonmakenquote:Op maandag 26 juni 2023 12:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooo wee als een ander z'n corvee vergeet...
Een vieze nachtvreter ook nog.. lepelen uit de pot pindakaas met de lepel die heeft afgelikt en ook zet ze haar mond aan de flessen drinken en pakken melkquote:Op maandag 26 juni 2023 09:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mirthe is een echte nachtvreter geloof ik.
Net of dat zal helpen.. het boeit ze allemaal niet.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wendy moet een papier op de vriezer/koelkast plakken waarop staat:
LET OP.
SLUIT DE DEUR!!!!
maakt toch niet uit dat ze iets buiten aan het doen was? En dat ze al zoveel doet, doet ze helemaal zelf, niemand die dat van haar vraagt. Ze kan gewoon zelf niet stilzitten en wil liever iets te doen hebben.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze was het niet vergeten met niets doen ze was buiten aan het schoonmaken
En net zegt Sasha ik doe het wel Janet doet ook zo veel
Is altijd zo leuk om te zien dat de grootste dief van allemaal een ander voor de bus gooit.. als iemand stiekem eten jat dan is het Rupert wel..quote:Op maandag 26 juni 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
NU zegt Rupert ook dat Mirthe wat gepakt heeft
Erik zit de kwarkbak uit te vingeren / likken als of hij nooit wat te eten krijgt
Iedereen kan het een keer vergeten en als ze zich in de loods niet druk om maken en het voor haar oppikken omdat ze altijd veel doet wie ben ik dan om mij daar druk om te makenquote:Op maandag 26 juni 2023 13:06 schreef Verida het volgende:
[..]
maakt toch niet uit dat ze iets buiten aan het doen was? En dat ze al zoveel doet, doet ze helemaal zelf, niemand die dat van haar vraagt. Ze kan gewoon zelf niet stilzitten en wil liever iets te doen hebben.
maar corvee is corvee en het is niet zo dat het als een verrassing komt dat ze corvee heeft, dat is al zo lang op dezelfde momenten.
Ik hoorde ook al dat Rupert en Imi iets uit die vriezer gepakt hebben.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is altijd zo leuk om te zien dat de grootste dief van allemaal een ander voor de bus gooit.. als iemand stiekem eten jat dan is het Rupert wel..
Eensquote:Op maandag 26 juni 2023 13:06 schreef Verida het volgende:
[..]
maakt toch niet uit dat ze iets buiten aan het doen was? En dat ze al zoveel doet, doet ze helemaal zelf, niemand die dat van haar vraagt. Ze kan gewoon zelf niet stilzitten en wil liever iets te doen hebben.
maar corvee is corvee en het is niet zo dat het als een verrassing komt dat ze corvee heeft, dat is al zo lang op dezelfde momenten.
Gelukkig is Zoë niet zoquote:Op maandag 26 juni 2023 12:44 schreef pingu66 het volgende:
Zoë die over Mirthe zegt dat ze lang over dingen kan blijven doorzeuren 🤣
Mirthe is bij alles te laat, wat het ook isquote:Op maandag 26 juni 2023 13:06 schreef Dotteke het volgende:
Wendy doet haar beklag over Mirthe bij Babette
Ze is nooit op tijd om te sporten Wendy wil nu sporten maar dan wil ze weer niet omdat ze net gegeten heeft
Mirthe zit op de bank met Erik
Dat zal vast in de uitzending komen. Mirthe zat er van de week ook in met wat ze allemaal stiekem aan het snaaien was toen iedereen n bed lag.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde ook al dat Rupert en Imi iets uit die vriezer gepakt hebben.
Ik denk dat we er nooit achter komen of het moet in de uitzending komen
Echt zo’n verschrikkelijk kind. Blehhh…quote:Op maandag 26 juni 2023 13:15 schreef pingu66 het volgende:
Zoë weigert om bij Baps en Wendy te zitten,nou lekker weg blijven dan ordinaire jalourse troela
Ik heb dit anders ervaren.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:15 schreef pingu66 het volgende:
Zoë weigert om bij Baps en Wendy te zitten,nou lekker weg blijven dan ordinaire jalourse troela
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |