Bep kopje onder drukken bedoel je waarschijnlijkquote:Op maandag 26 juni 2023 12:30 schreef Frummelie het volgende:
Hoor ik nou iets over onderdrukken... dat gaat waarschijnlijk over Babette zelf en Marciano...hmmm ... toch liefde in de lucht...
Neej neej... d'r zit iets in de lucht..quote:Op maandag 26 juni 2023 12:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bep kopje onder drukken bedoel je waarschijnlijk
hè jammerquote:Op maandag 26 juni 2023 12:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej neej... d'r zit iets in de lucht..
Ze noemen het daar nog steeds 'de zoemer' maar heb toch een ander idee van een zoemer als ik hun 'zoemer' zo hoor....quote:Op maandag 26 juni 2023 12:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bep: Straks gaat de zoemer.... en hup de fohn aan,
Je bedoelt de vliegen?quote:Op maandag 26 juni 2023 12:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze noemen het daar nog steeds 'de zoemer' maar heb toch een ander idee van een zoemer als ik hun 'zoemer' zo hoor....
Euhhh...quote:Op maandag 26 juni 2023 12:44 schreef pingu66 het volgende:
Zoë die over Mirthe zegt dat ze lang over dingen kan blijven doorzeuren 🤣
smerige wijven, geen andere woorden voorquote:Op maandag 26 juni 2023 12:44 schreef Frummelie het volgende:
Ooh Zoe is voelt zich niet lekker.. zit net een hele bak rommel weg te vreten.. echt wat een misselijke meiden.. Babette die zelfs nog zegt 'ohh ik zou Wendy helpen' en gewoon niet gaan hé... ik zou als Wendy zijnde nooit meer 1 haartje goed leggen op die koppen van die meiden... bah
En vanmorgen was het echt weer een beetje ouderwets tussen Wendy en Babette maar die Zoe is echt de rotte appel in die driehoeksverhouding...quote:Op maandag 26 juni 2023 12:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
smerige wijven, geen andere woorden voor
Ooo wee als een ander z'n corvee vergeet...quote:Op maandag 26 juni 2023 12:49 schreef pingu66 het volgende:
Janet is afwas ontbijt vergeten.
" Oh niet bij stil gestaan,ik was buiten bezig." Een sorry kan er niet vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |