Ik draag nooit een normale broek als ik thuiswerk.quote:Op maandag 26 juni 2023 07:15 schreef heywoodu het volgende:
Niet halfnaakt, maar als ik in een wat luie bui ben wil het wel eens tot laat in de ochtend duren voor ik mijn comfortabele avond/ochtendbroek inruil voor een normale broek
Nou ja, een gewone korte broek tel ik dan even als normale broek waarmee je je ook wel in het normale leven (voor de boodschappen ofzo) zou vertonen, in plaats van een (al dan niet korte) joggingbroek die vooral comfortabel is maar wel ernstig 'zwerverig' om mee het dorp in te gaan zeg maarquote:Op maandag 26 juni 2023 08:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik draag nooit een normale broek als ik thuiswerk.Als het zo warm is een korte broek en blote voeten, en anders een joggingbroek en pantoffels. Dit is mijn motto:
[ afbeelding ]
Qua bovenkant zat ik laatst vanwege de warmte wel in mijn hemd toen ik geen meetings meer had die dag, en toen belde iemand ongepland via Teams.Snel mijn shirt weer aan en toen pas opgenomen.
De broeken waarin ik thuiswerk, draag ik echt niet buitenshuis. Maar dat doe ik los van het werk ook, bij thuiskomst kleed ik me altijd om naar iets comfortabels.quote:Op maandag 26 juni 2023 08:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, een gewone korte broek tel ik dan even als normale broek waarmee je je ook wel in het normale leven (voor de boodschappen ofzo) zou vertonen, in plaats van een (al dan niet korte) joggingbroek die vooral comfortabel is maar wel ernstig 'zwerverig' om mee het dorp in te gaan zeg maar
Behalve dat ik thuis geen airco heb en op kantoor wel.quote:Maar verder is het dus allemaal wel duidelijk: warmte is met thuiswerken beduidend beter te doen dan met op kantoor werken
Ja, ongeveer het fijnste van thuis arriveren na een kantoordagquote:Op maandag 26 juni 2023 08:30 schreef Viv het volgende:
[..]
De broeken waarin ik thuiswerk, draag ik echt niet buitenshuis. Maar dat doe ik los van het werk ook, bij thuiskomst kleed ik me altijd om naar iets comfortabels.
[..]
Behalve dat ik thuis geen airco heb en op kantoor wel.
Idem hier.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind naakt op een stoel/bank gaan zitten nooit zo lekker eigenlijk, dus ik heb altijd kleding aan. Wel draag ik thuis vrijwel standaard kleding waarmee ik voor geen goud de straat op zou gaan maar dat wel erg comfortabel zit, dus ook tijdens het thuiswerken doe ik dat. Ik heb vrij weinig meetings en de standaard bij ons is ook nog eens om de camera uit te hebben, dus dat komt allemaal prima uit.
Heb ooit in een project gezeten waarvoor ik elke maandagochtend een meeting had waar ik alleen naar hoefde te luisteren, die heb ik ook wel regelmatig liggend in bed bijgewoond
Same op dagen als het goed warm is.. Wel altijd bang voor het moment dat ik vergeet dat de webcam aanstaat en nog in mijn blote bast zit..quote:Op maandag 26 juni 2023 07:45 schreef bijdehand het volgende:
Korte broek, geen shirt. Naast me een shirt of polo voor achter de cam. Zonder broek zit het niet lekker!
Serieus? Ik zit liever met m'n korte broek op kantoor in de airco, dan in een korte broek op de hete zolderkamer.quote:Op maandag 26 juni 2023 08:23 schreef heywoodu het volgende:
Maar verder is het dus allemaal wel duidelijk: warmte is met thuiswerken beduidend beter te doen dan met op kantoor werken
Meestal niet, maar de afgelopen weken is het hier in huis (geïsoleerde zolder zonder airco) toch wel 30+ geweest. Om te werken vind ik dat toch wel aan de idioot warme kant...quote:Op maandag 26 juni 2023 10:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Altijd een korte broek aan wel, en vrijwel altijd wel gewoon een polo thuis, zo absurd warm is het hier niet meestal.
Ja ik ook, maar hoewel de sfeer bij ons erg prettig en informeel is én we überhaupt geen direct klantcontact hebben, zit men wel nog altijd in dat archaïsche 'je dient niet met korte broek op kantoor te verschijnen'-gelul te denkenquote:Op maandag 26 juni 2023 17:01 schreef baskick het volgende:
[..]
Serieus? Ik zit liever met m'n korte broek op kantoor in de airco, dan in een korte broek op de hete zolderkamer.
Iemand moet het voortouw nemen daar wat in te veranderenquote:Op maandag 26 juni 2023 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar hoewel de sfeer bij ons erg prettig en informeel is én we überhaupt geen direct klantcontact hebben, zit men wel nog altijd in dat archaïsche 'je dient niet met korte broek op kantoor te verschijnen'-gelul te denken
Herkenbaar.quote:Dus dan liever thuis in korte broek dan op kantoor in lange broek. En zéker omdat ik met de trein moet, en dat is al helemaal een hel met dat warme weer
Ah ja op zolder zou het hier ook wel vrij oncomfortabel geweest zijn gister.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:03 schreef baskick het volgende:
[..]
Meestal niet, maar de afgelopen weken is het hier in huis (geïsoleerde zolder zonder airco) toch wel 30+ geweest. Om te werken vind ik dat toch wel aan de idioot warme kant...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |