Ik neem mensen die seks hebben gehad met Stepanek niet serieusquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:38 schreef GwaiLow het volgende:
Jasmine Paolini pakt de tiebreak van Kvitova. 1-1 !!
Kan er niets aan doen, maar ik gun het Kvitova nooit zo. Hele lieve vrouw volgens mij, maar haar uitstraling en spel trekt mij niet.
Stukje Czech Casting genot.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:43 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik neem mensen die seks hebben gehad met Stepanek niet serieus
Stukje competitievervalsing.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:26 schreef Marcoss het volgende:
Het schema is wel heel scheef zo met spelers die al klaar zijn met ronde 2, terwijl andere spelers nog niet eens begonnen zijn met ronde 1
Murray heeft wel lang kunnen uitrusten. Kan een leuk potje worden tegen het Griekse kutje.quote:
Ja, denk eigenlijk hetzelfde. Misschien 3-1 3-1. Hopen op setje voor Brouwer.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Murray heeft wel lang kunnen uitrusten. Kan een leuk potje worden tegen het Griekse kutje.
Wat verwachten jullie van Botic en Brouwer? Ik denk 3-1 en 3-0. Allebei eruit.
T woord flapdrol is zo ong voor botic uitgevondenquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Botic is echt niet om aan te zien, ik schakel naar Bublik genot.
Terug gebroken tot 4-4 met kansen voor de set.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Botic is echt niet om aan te zien, ik schakel naar Bublik genot.
Gewoon ff Djokovic slopen zoals in de goede oude tijdquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:46 schreef Arizona het volgende:
WaWa door, hij mag na de volgende ronde pas naar huis.
Een mens mag dromenquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:53 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Gewoon ff Djokovic slopen zoals in de goede oude tijd
Op zich wel lekker geknokt dit keer, ook al maakt ie het juist zichzelf zo moeilijk.quote:
Ook al weer meerdere wedstrijden langdurig gestaakt omdat klimaatactivisten de baan met allerlei moeilijk te verwijderen zooi besmeurt hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |