abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209649106
Passagier schiet Uberrijder dood bij vermeende ontvoering VS

Een Amerikaanse vrouw is aangehouden voor moord omdat ze haar Uberrijder tijdens een rit door het hoofd schoot. Ze verdacht de man er onterecht van dat hij haar naar Mexico wilde ontvoeren.

De 48-jarige vrouw uit Kentucky had een Uber besteld in de grensplaats El Paso, waar ze haar vriend bezocht. Omdat ze onderweg borden voor het Mexicaanse Ciudad Juárez langs de weg zag staan, vreesde ze dat de chauffeur haar de grens over wilde smokkelen. Ciudad Juárez ligt tegen El Paso aan de andere kant van de grens.

De vrouw schoot met een pistool uit haar handtas de 52-jarige bestuurder in zijn hoofd. De auto kwam daarna tegen de vangrail tot stilstand. De man overleed enkele dagen later in het ziekenhuis.

Geen grensovergang in de buurt

Toen de vrouw haar verhaal tegen de politie vertelde, verzekerden agenten haar dat er geen sprake was geweest van een ontvoering. De Uberrijder volgde de juiste route naar het adres dat de vrouw had opgegeven. De auto was ook niet in de buurt van een grensovergang.

De familie van het slachtoffer is een inzamelingactie begonnen om de weggevallen inkomsten van de chauffeur te compenseren. Uber zegt in contact te staan met zijn nabestaanden. "We zijn geschokt door de actie van de passagier", aldus een woordvoerder.

(https://nos.nl/artikel/24(...)meende-ontvoering-vs)

----

Mensen zijn ook niet snel tevreden tegenwoordig ;( o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 25 juni 2023 @ 23:48:45 #2
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_209649124
Amerikadingen :Z .
Huilen dan.
pi_209649142
lol
lol
  maandag 26 juni 2023 @ 00:06:01 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_209649232
bedroevend.

Wat een klotewijf is dat. niet eens even op je Google maps verifiëren of je op de goede weg zit. gewoon meteen een kogel door een onschuldige man zijn hoofd jagen. ik hoop dat ze lang mag zitten voor deze bullshit.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_209649279
Ik zeg 1 jaar cel en TBS zodat ze wordt voorbereid op terugkeer in de maatschappij.
wizkays
  Trouwste user 2022 maandag 26 juni 2023 @ 10:23:10 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_209651480
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 00:06 schreef SpecialK het volgende:
bedroevend.

Wat een klotewijf is dat. niet eens even op je Google maps verifiëren of je op de goede weg zit. gewoon meteen een kogel door een onschuldige man zijn hoofd jagen. ik hoop dat ze lang mag zitten voor deze bullshit.
Bulletshit.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 26 juni 2023 @ 10:31:03 #7
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_209651561
Hang her high!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')