was mijn fout , ok sorryquote:Op zondag 25 juni 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En daar zit Jeff niet meer in dus hoeft er hier geen haat en nijd meer over te zijn.
En al helemaal niet als iemand iets over een deelnemer zegt er Jeff gelijk weer bij gehaald wordt
quote:
Ze stopt haar showtjes zodra er mensen bij zijn, dat scheelt weerquote:Op zondag 25 juni 2023 18:11 schreef Chanel5 het volgende:
Wat overdrijft dat mens zeg, doe eens normaal als je weet wat dat betekent.
Eten maken en oefeningen doen pfff
Babs houdt zich weinig aan afspraken!quote:Op zondag 25 juni 2023 18:15 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoorde eunice net al beetje klagen van ik ga niet achter ze aan lopen zoals achter kinderen.
Nu snap ik 'm, poederdoos en bitch zouden dus haar helpen.
Het is zo toch net 'n jongetje hoe ze looptquote:Op zondag 25 juni 2023 18:10 schreef 5thencounter het volgende:
Dat geile loopje moet écht nog een keer hoor...![]()
[ afbeelding ]
Ze loopt als een Rupie ja..quote:Op zondag 25 juni 2023 18:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het is zo toch net 'n jongetje hoe ze loopt
Dat is knap met je slip boven de pannen voor al als je zo klein bent als zijquote:Op zondag 25 juni 2023 19:01 schreef freaky40 het volgende:
Eunice met haar stink slip in de keuken boven de hete pannen...
Ik hoop toch echt dat ze verliest.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:03 schreef pingu66 het volgende:
Wat een theater om een wedstrijdje tafeltennis.
Waar spelen ze om?quote:
Dan kun je niet in de keuken helpen...😁quote:Op zondag 25 juni 2023 19:03 schreef pingu66 het volgende:
Wat een theater om een wedstrijdje tafeltennis.
Wie voor manager mag gaan zij of ``imadiddinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |