Met dat rolschaatsen disco zijn ze al langer bezig hoor staat ook al een tijdje in de agendaquote:Op zondag 25 juni 2023 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
3 dagen geleden vroeg SeikSas al of de rolschaatsen al binnen waren... Regeren is Vooruitzien![]()
Dat was lang voordat Jappies Circus op de rails stond
En dan heeft ze eindelijk die rolschaatsen, gaat ze de eerste de beste keer op haar muil. Moetquote:Op zondag 25 juni 2023 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
3 dagen geleden vroeg SeikSas al of de rolschaatsen al binnen waren... Regeren is Vooruitzien![]()
Dat was lang voordat Jappies Circus op de rails stond
Je kent die uitdrukking wel Frits? Organiseren is belangrijker dan meedoen...quote:Op zondag 25 juni 2023 17:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan heeft ze eindelijk die rolschaatsen, gaat ze de eerste de beste keer op haar muil. Moet
ze de rolschaatsen aan de wilgen hangen![]()
Dat is correct, en bovendien juist.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
noppe dat was jef die dacht dat hij god was
Ja want dat doen allen Zoë en Babette....quote:Op zondag 25 juni 2023 17:38 schreef xsaskiax het volgende:
Leuk om Rupert, Wendy en Mirthe te horen kletsen en lachen in het zwembad (tussen het geluid van de vogels door die zich volgens mij bij de microfoons ophouden). Zo zie je maar weer dat je niet zoals Babette en Zoë altijd over anderen hoeft te kletsen daar
sas organiseert dit niet volgens , is myrthe haar dingquote:Op zondag 25 juni 2023 17:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan heeft ze eindelijk die rolschaatsen, gaat ze de eerste de beste keer op haar muil. Moet
ze de rolschaatsen aan de wilgen hangen![]()
Oke als jij dat zegt.... ik had er 'zoals' voorgezet, want anderen zullen het ook wel doenquote:Op zondag 25 juni 2023 17:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja want dat doen allen Zoë en Babette....
Ze hebben op een gegeven moment ook niet veel meer om over te praten al hun prikkels zijn wegquote:Op zondag 25 juni 2023 17:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Oke als jij dat zegt.... ik had er 'zoals' voorgezet, want anderen zullen het ook wel doen
Potverdorie, nu moeten de Organisatoren niet over elkaar heen gaan rollen nu het bijna afgelopen isquote:Op zondag 25 juni 2023 17:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
sas organiseert dit niet volgens , is myrthe haar ding
Ik hoorde Marciano zeggen dat ze scherp moest blijven al twee keer een foutje gemaakt?quote:Op zondag 25 juni 2023 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
Over het Gala.. niet over rolschaatsten
Tenzij het een RolschaatsGala is ...![]()
[ afbeelding ]
Ik kop 'm er niet in... Miertje heeft Fansquote:Op zondag 25 juni 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde Marciano zeggen dat ze scherp moest blijven al twee keer een foutje gemaakt?
Gaat gewoon over het programma hoor.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:48 schreef Dotteke het volgende:
Het is nu wel klaar dat gedoe over Jeff die zit er niet meer in.
Laat gaan en concentreer je op wie er wel in zit.
Geen zin meer dat dit gezeik opnieuw gaat beginnen
En daar zit Jeff niet meer in dus hoeft er hier geen haat en nijd meer over te zijn.quote:
Juist.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En daar zit Jeff niet meer in dus hoeft er hier geen haat en nijd meer over te zijn.
En al helemaal niet als iemand iets over een deelnemer zegt er Jeff gelijk weer bij gehaald wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |