Team Isaac, Marciano, Babette, Zoe, Immi, Rupert, Moirama, Wendy 8 personenquote:Op maandag 26 juni 2023 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
O fijn dat ze er achter zijn. Dact dat team babette meer mensen in hun kamp heeft dan team waar Bern in zit toch?
Daarom kan Team Bern ook niet winnen denk ik ze staan altijd met 1-0 achterquote:Op maandag 26 juni 2023 07:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Team Isaac, Marciano, Babette, Zoe, Immi, Rupert, Moirama, Wendy 8 personen
Team Bern, Sasha, Eric, Eunice, Janet, Mirthe, Jasper 7 personen
twijfel aan zoe die hoorde ik gisteren zeggen ik stem niet op imaquote:Op maandag 26 juni 2023 07:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Team Isaac, Marciano, Babette, Zoe, Immi, Rupert, Moirama, Wendy 8 personen
Team Bern, Sasha, Eric, Eunice, Janet, Mirthe, Jasper 7 personen
quote:Op maandag 26 juni 2023 07:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
twijfel aan zoe die hoorde ik gisteren zeggen ik stem niet op ima, en hoop dat wendy nu eens niet meegaat met team ice en haar eigen mening stemt
Die wordt wel om geluld door Babettequote:Op maandag 26 juni 2023 07:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
twijfel aan zoe die hoorde ik gisteren zeggen ik stem niet op ima
bern en ima vallen al af kunnen niet op hun eigen stemmenquote:Op maandag 26 juni 2023 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom kan Team Bern ook niet winnen denk ik ze staan altijd met 1-0 achter
dat zal wel en stemt ze op bern dan is e kans groot dat ze op de stip komt , ice duld geen verraders in zijn teamquote:
Dat is van iedere groep een geeft voor geen van beide winst natuurlijkquote:Op maandag 26 juni 2023 07:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern en ima vallen al af kunnen niet op hun eigen stemmen
Wendy heeft niet zoveel met Bern of Janet. Ik zie haar wel af en toe bij Rupert en Immi. Ze ligt ook met hun op de slaapkamer.quote:
Dat valt ook wel weer mee want Zoe heeft eerder Jeffrey weg gestemd. De toorn van Isaac was snel over.quote:Op maandag 26 juni 2023 07:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat zal wel en stemt ze op bern dan is e kans groot dat ze op de stip komt , ice duld geen verraders in zijn team
gister praate ze wel leuk met bern , ik bedoel meer dat ze haar eigen weg moet gaan en niet meelopen met anderequote:Op maandag 26 juni 2023 07:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wendy heeft niet zoveel met Bern of Janet. Ik zie haar wel af en toe bij Rupert en Immi. Ze ligt ook met hun op de slaapkamer.
Oh dat is bemoedigend.quote:Op maandag 26 juni 2023 07:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
gister praate ze wel leuk met bern , ik bedoel meer dat ze haar eigen weg moet gaan en niet meelopen met andere
quote:Op maandag 26 juni 2023 06:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kan net zo goed om een echte goocheldoos vragen, je weet nooit met Bern de Game Master![]()
[ afbeelding ]
Is voor einde managerschap van Moriama maar waarmee het gala is geen ideequote:Op maandag 26 juni 2023 07:28 schreef cinsan het volgende:
dat gala waar ze over hebben wanner is dat
Zaterdagquote:Op maandag 26 juni 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is voor einde managerschap van Moriama maar waarmee het gala is geen idee
Moet ook geld voor zijn natuurlijk
gala voor einde managerschap, is nogal wat maar is morrie he , wat nieuwe kleding scoren mss nieuwe pruik erbijquote:Op maandag 26 juni 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is voor einde managerschap van Moriama maar waarmee het gala is geen idee
Moet ook geld voor zijn natuurlijk
Dan was Zoë nog bescheiden met haar hamburgers.quote:Op maandag 26 juni 2023 08:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
gala voor einde managerschap, is nogal wat maar is morrie he , wat nieuwe kleding scoren mss nieuwe pruik erbij
Erik is nu opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |