ice gaat nooit op zoe stemmen denk ikquote:Op zondag 25 juni 2023 22:28 schreef woxxel het volgende:
Ice en Marciano vinden haar een blok aan je been
klopt......hoop dat ze het nog te horen krijgnquote:Op zondag 25 juni 2023 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet slim, iedereen die niet team Imi is moet op Bern gaan, niet hun stemmen verdelen
Dat weet ik niet zo zeker, zij is degene uit hun team die op Jef gestemd heeft en hij vond haar het meest onstabiel dwz qua overstappen naar het andere kamp. Maar aan de andere kant als ik zie hoe hij met haar omgaat….quote:
Maar Ice heeft ook Jeff beloofd dat Babbet er als 1e uit zou gaan. Nu kijken of hij werkelijk een echte vriend van Jeff was/is.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:37 schreef Limbus het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo zeker, zij is degene uit hun team die op Jef gestemd heeft en hij vond haar het meest onstabiel dwz qua overstappen naar het andere kamp. Maar aan de andere kant als ik zie hoe hij met haar omgaat….
Isaac zijn belofte zijn nul waard...Eerst was het Sasha,nu Babette...Morgen Eunice...Slappe hap die Isaac.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:46 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Maar Ice heeft ook Jeff beloofd dat Babbet er als 1e uit zou gaan. Nu kijken of hij werkelijk een echte vriend van Jeff was/is.
Ze kan toch elke ronde geil in de camera kijken naaar iCE?quote:Op maandag 26 juni 2023 00:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Isaak en Babette hardlopenDat Zoe er nog niet achteraan rent
![]()
[ afbeelding ]
Isaac begint alweer met CAM ANNNNN
Gaat ie weer om hulp vragen omdat jij geen manager kan worden? ( help me,ze pesten mij)quote:Op zondag 25 juni 2023 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
Bern wil effe naar Achter... of Moira even een mailtje wil sturen , no problem
Zo makkelijk gaat het![]()
Bijna net als thuisbezorging.nl
[ afbeelding ]
Dat is ook de reden waarom Babette deze wedstrijd met Imadiddin wilde omdat ze dan bang waren dat binnen hun groep de stemmen verdeeld zouden worden.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet slim, iedereen die niet team Imi is moet op Bern gaan, niet hun stemmen verdelen
quote:Op maandag 26 juni 2023 01:17 schreef Judiwi het volgende:
Zeker nog één. Aangezien Mirthe een vrijstelling heeft voor een eliminatie.
Daar zijn ze al achter. Mirthe zei het tegen Bern en Bern zei toen dat hij met Janet wou gaan praten daarover.quote:Op maandag 26 juni 2023 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom Babette deze wedstrijd met Imadiddin wilde omdat ze dan bang waren dat binnen hun groep de stemmen verdeeld zouden worden.
Hopelijk komt de groep van Bern er achter dat het niet slim is als er twee van hun groep gaan voor het managerschap
Morguhquote:Op maandag 26 juni 2023 06:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daar zijn ze al achter. Mirthe zei het tegen Bern en Bern zei toen dat hij met Janet wou gaan praten daarover.
Ik heb niet mee gekregen of hij dat al gedaan heeft. Wel dat Janet op een ander moment tegen Mirthe zei dat ze zich iig ging opgeven en dan kan 1 zich nog altijd terugtrekken.
Ik vind dat Janet Bern de kans moet geven. Janet heeft het al 4x ofzo geprobeerd. Geef een ander ook eens kans.
Later zag ik dat Bern een mailtje stuurde naar achter voor een afspraak. Misschien dat hij wil proberen dat de programmaleiding Janet laat afhaken ofzo.
^^ Goedemorgen
voor ima gaan zeker , tiano , rupi ,morrie, ice en bep stemmemquote:Op maandag 26 juni 2023 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
O fijn dat ze er achter zijn. Dact dat team babette meer mensen in hun kamp heeft dan team waar Bern in zit toch?
Kan net zo goed om een echte goocheldoos vragen, je weet nooit met Bern de Game Masterquote:Op maandag 26 juni 2023 06:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gaat ie weer om hulp vragen omdat jij geen manager kan worden? ( help me,ze pesten mij)
Bij een gelijk stand moet Moraima beslissen en dan weet je al dat het Imi wordtquote:Op maandag 26 juni 2023 06:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
voor ima gaan zeker , tiano , rupi ,morrie, ice en bep stemmem
voor bern , sas, erik , mirthe , janet , eunice twijfel ik aan , mss zoe want die wilniet op ima stemmen
Wat moet dit dan voorstellenquote:Op maandag 26 juni 2023 06:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kan net zo goed om een echte goocheldoos vragen, je weet nooit met Bern de Game Master![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |