Als Janet en Bern beide voor manager gaan verliest kamp sas 2 stemmen en kunnen dus nooit winnen (of Wendy en zoe moeten ineens voor Bern gaan stemmen)quote:Op zondag 25 juni 2023 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bern was een uurtje geleden met Sjanet in gesprek, beide zijn nog op voor Manager.. die FakePingPong sloeg nergens op, behalve voor de BabbelKutShow
Nou het gaat dus wel gebeuren, de BabbelBox word het iig nietquote:Op zondag 25 juni 2023 21:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als Janet en Bern beide voor manager gaan verliest kamp sas 2 stemmen en kunnen dus nooit winnen (of Wendy en zoe moeten ineens voor Bern gaan stemmen)
Welke Kim?quote:Op zondag 25 juni 2023 20:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
daar viel ik net in, Babette, onze integere a.s. psycholoog, zei hardop dat Kim suicidaal was en wilde nog een naam noemen. Niet veel kunne kijken vandaag maar is de grote kleuter los geweekt van Babette
Jammer he. Hopelijk komen er spannende finale dagen aanquote:Op zondag 25 juni 2023 21:43 schreef 5thencounter het volgende:
Die streamchaos is niet meer te volgen.. morgen maar kijken naar de VerdienZoemer
Neuhh.. die illusie is allang pleitte ... alleen al die BullshitShow moeten opvoeren ruim 10 dagen voor de nieuwe Manager is al een wanhopig voorspel ..quote:Op zondag 25 juni 2023 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer he. Hopelijk komen er spannende finale dagen aan
En janet....en zei denken ook nog babs volgens mij...quote:Op zondag 25 juni 2023 22:20 schreef D. het volgende:
Is het nou Bern tegen Imi voor de managerverkiezing?
Da's niet slim, iedereen die niet team Imi is moet op Bern gaan, niet hun stemmen verdelenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:24 schreef Thorelf het volgende:
[..]
En janet....en zei denken ook nog babs volgens mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |