Voor zover ik me kan herinneren kreeg Petrópolis niet eens een uitzending, dus een verbetering is dit sowieso. Hoewel twee wereldbekers in Brazilië er wel een beetje over is.quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:46 schreef heywoodu het volgende:
Zo de shorttrack vanuit het, zo heb ik me laten vertellen, meer dan uitstekende Araxá
Mooi dat de World Cup daar nu naartoe gaat, in principe een betere plek qua faciliteiten en alles dan Petropolis van twee jaar geleden, maar ja, dat was de achtertuin van Avancini
Uitzending op TV dan? Want ik weet honderd procent zeker dat ik dat heb zitten kijken (zal dan Red Bull TV zijn geweest nog denk ik?), de eerste World Cup ooit in Brazilië kijken met iemand die jarenlang in het Braziliaanse circuit gemountainbiked heeft vergeet ik niet meerquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren kreeg Petrópolis niet eens een uitzending, dus een verbetering is dit sowieso. Hoewel twee wereldbekers in Brazilië er wel een beetje over is.
Zou kunnen, kan het me oprecht niet meer herinneren.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uitzending op TV dan? Want ik weet honderd procent zeker dat ik dat heb zitten kijken (zal dan Red Bull TV zijn geweest nog denk ik?), de eerste World Cup ooit in Brazilië kijken met iemand die jarenlang in het Braziliaanse circuit gemountainbiked heeft vergeet ik niet meer
Eens dat twee een beetje veel is, hoewel ik me wel voor kan stellen dat je een Zuid-Amerikaanse double header wilt hebben ivm reizen enzo. Die hele meute daar heen voor één weekeinde klinkt zo zonde, terwijl Brazilië qua sfeer wel heeft laten zien dat een World Cup er prima thuis hoort. Met Vidaurre nu zou het wellicht ook wel een optie zijn om volgend jaar 1x Brazilië + 1x Chili te combineren.
Dat is niet te doen, dan zit je in oktober in Brazilië en is het in die regionen regelmatig 40+, lijkt me niet prettigquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zou kunnen, kan het me oprecht niet meer herinneren.
Het is uiteraard een kwestie van vraag en aanbod, maar Chili of Colombia zouden zeker twee zeer mooie alternatieven zijn voor Mairiporã of Araxa. Even snel denkend zou je er in het najaar een soort Amerikaanse toer van kunnen maken, door van Saint-Anne en Snowshoe steeds een stukje verder naar beneden te gaan, als je de hele handel toch al over de zee hebt gesleept. Hoewel ik verder niet weet hoe behapbaar dat zou zijn qua klimaat, aangezien het in Brazilië dan zo'n beetje volop zomer is.
In het kader van de internationalisering is het jammer dat Stellenbosch en/of Cairns niet meer bestaan.
Klopt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:25 schreef Szura het volgende:
Kennelijk is er een EK bezig
Puck wint zilver achter PFP op de korte cross
quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:22 schreef Szura het volgende:
Geen Matje op de Spelen, doet alleen de wegwedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |