Ik heb het even afgewacht, diezelfde conclusie getrokken en een dvd opgezetquote:
Geen probleem. Stiekem had ik wel zin in een afterparty, maar die bewaar ik dan wel. Dan wordt het een Netflix avondjequote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het even afgewacht, diezelfde conclusie getrokken en een dvd opgezet
Anders post ik hier wel wanneer mijn dvd klaar is. Dat er geen party is betekent niet dat we de afterparty moet missenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Geen probleem. Stiekem had ik wel zin in een afterparty, maar die bewaar ik dan wel. Dan wordt het een Netflix avondje
Zal ik hem anders om 22.30 of 23.00 uur starten? Dan kan ik nog even douchenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Anders post ik hier wel wanneer mijn dvd klaar is. Dat er geen party is betekent niet dat we de afterparty moet missen
Ik denk dat ik ergens daartussen klaar benquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zal ik hem anders om 22.30 of 23.00 uur starten? Dan kan ik nog even douchen
U mag uw verzoekjes alvast onder de deur schuiven
Die guilty pleasure is San Marino trouwensquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:25 schreef NailQueen het volgende:
De room is geopend. Ik start de afterparty om 23.00 uur!
https://w2g.tv/?r=zndxh8wtdjeuglbio7
Geef gerust je verzoekjes door. Ik heb het een beetje veelzijdig gehouden, van alles wat! De laatste is een guilty pleasure van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |