Structuur vindt je niet lekkerquote:
De lucht ook niet.quote:
Oh dat vind ik juist ook lekkerquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:09 schreef maily het volgende:
[..]
De lucht ook niet.
Heb weleens gebakken banaan gegeten van de chinees, nou mwah.
Maar bananenchips
Die heb ik 2 weken terug nog gemaakt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:09 schreef maily het volgende:
[..]
De lucht ook niet.
Heb weleens gebakken banaan gegeten van de chinees, nou mwah.
Maar bananenchips
Ik kreeg eergisteren aardbeien.quote:
De chips? Of bananen in een jasjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik 2 weken terug nog gemaakt.
Erg lekker
Ah die zijn t lekkerstquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kreeg eergisteren aardbeien.
Uit mijn zoons tuin
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kreeg eergisteren aardbeien.
Uit mijn zoons tuin
Bananenchips, ik heb een droogapparaat daarvoor.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Bananenchips, ik heb een droogapparaat daarvoor.
Ik was verbaast dat hij die lekkere aardbeien wilde delen. Hij is er zelf ook gek op.quote:
Wel vooral voor fruitquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:49 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Dat gebruik je niet alleen voor bananen denk ik?
Hij dacht vast mijn lieve mams lust ook wel watquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was verbaast dat hij die lekkere aardbeien wilde delen. Hij is er zelf ook gek op.
Ik help bij het onderhoud van zijn tuin.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hij dacht vast mijn lieve mams lust ook wel wat
Nou dan zijn de aardbeien een beloningquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik help bij het onderhoud van zijn tuin.
Ja, ik ga morgen weer helpen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan zijn de aardbeien een beloning
Is idd al weer warm, morgen nog warmer en moet ik naar een verjaardagquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, ik ga morgen weer helpen.
Vandaag even een beetje min door het warme weer.
Denk dat ik veel ijs nodig heb.
Nog warmer, o dan blijf ik binnenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is idd al weer warm, morgen nog warmer en moet ik naar een verjaardag
Beter van wel ja, of verkoeling zoekenquote:
Mijn kussen heeft geen koele kant meerquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beter van wel ja, of verkoeling zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |