Maakt haar dat anders dan, als er volgens jou iets niet klopt aan Zoe? Iedereen heeft zo zijn tekortkomingen toch. Nobody is perfectquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt naar haar dan zie je dat er iets niet klopt aan dat kind, tenzij ze het allemaal speelt. Zij maakt ook vaak rare bewegingen vind ik, maar dat kan aan mij liggen hoor.
Dat laatste beweer ik echt niet, maar ik zie aan haar dat niet alles 100% is want dan wordt er dus misbruik van haar gemaakt, zo bedoelde ik het meer.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maakt haar dat anders dan, als er volgens jou iets niet klopt aan Zoe? Iedereen heeft zo zijn tekortkomingen toch. Nobody is perfect
knap hoor, alleen op het zien van filmpjes en de uitzendingen een dergelijke conclusie trekken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat laatste beweer ik echt niet, maar ik zie aan haar dat niet alles 100% is want dan wordt er dus misbruik van haar gemaakt, zo bedoelde ik het meer.
De aannames vliegen je hier idd om de oren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
knap hoor, alleen op het zien van filmpjes en de uitzendingen een dergelijke conclusie trekken.
Ik vind dat nogal wat.
Trek ik een conclusie? Ik zie dat ze af en toe wat simpel is of doet. Dat mag ik toch wel zeggen dan? Maar genoeg over Zoe en verder....................quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
knap hoor, alleen op het zien van filmpjes en de uitzendingen een dergelijke conclusie trekken.
Ik vind dat nogal wat.
Jeetje mina, ik heb gewoon mijn twijfels bij haar. Maar goed ik houd mijn mond wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De aannames vliegen je hier idd om de oren.
Ben het met je eens hoor...ze maakt van die schokkende bewegingenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Trek ik een conclusie? Ik zie dat ze af en toe wat simpel is of doet. Dat mag ik toch wel zeggen dan? Maar genoeg over Zoe en verder....................
Nou, dát vroeg ik mij dus af, of het een misschien met het ander te maken heeftquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:52 schreef humpty het volgende:
B
[..]
Ben het met je eens hoor...ze maakt van die schokkende bewegingen
zegt niets over hoe ze zich daar gedraagt
En zó is dat!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:54 schreef humpty het volgende:
Het is een ziekelijk jaloers kreng die Zoe en past precies bij dat andere jaloerse kreng
En daar werd Bern steeds op afgerekend, terwijl hij daarin van begin af aan eerlijk in is geweest. Nu willen er ineens meerdere om dezelfde reden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Babette wil nu manager worden want dan kan ze niet naar huis gestuurd worden.
Voor mij hoeft Janet niet zo..
Bern gun ik het niet. Heeft al die tijd amper wat gedaan. Schuilt zich achter Sasha en de laatste maand zie je hem weleens in de keuken. Nou weg met die droeftoer.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:56 schreef Daana316 het volgende:
[..]
En daar werd Bern steeds op afgerekend, terwijl hij daarin van begin af aan eerlijk in is geweest. Nu willen er ineens meerdere om dezelfde reden.
en zijn chagrijnige vriendin mag direct meequote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:05 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Bern gun ik het niet. Heeft al die tijd amper wat gedaan. Schuilt zich achter Sasha en de laatste maand zie je hem weleens in de keuken. Nou weg met die droeftoer.
bern heeft meer dan genoeg gedaan , ik gun hem het managerschapquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:05 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Bern gun ik het niet. Heeft al die tijd amper wat gedaan. Schuilt zich achter Sasha en de laatste maand zie je hem weleens in de keuken. Nou weg met die droeftoer.
Ze hebben gisteren allemaal kunnen spelen, BBQ eten, drinken, kamperen... dit is meer van hetzelfdequote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:11 schreef spapaars het volgende:
Publieke belangstelling binnen de loods bijna nihil.
En Sacha kan de volgende keer wel met Marciano mee naar Turkije voor haartransplantatie zo te zienquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:06 schreef spapaars het volgende:
Erik ging niet helemaal goed
[ afbeelding ]
Dat mag jij zeker zeggen hoor.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Trek ik een conclusie? Ik zie dat ze af en toe wat simpel is of doet. Dat mag ik toch wel zeggen dan? Maar genoeg over Zoe en verder....................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |