Ik ga met luchtbed dobberen op zwembad en dan afkoelen, door me eraf te laten vallen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dan zal het water in je zwembad ook wel lekker van temperatuur zijn, zo in het zonnetje!!!
Mijn zoon heeft zelfs een partytent over het zwembad gezet, anders is het niet te doen
Hoe komen jullie toch aan die juichende dingen met groen???quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:13 schreef Koen66 het volgende:
Ik post gewoon overal waar ik het gezellig vind
Als ik zelf mensen op de tenen trap dan spijt het me.
Maar verder ben ik hier op Fok voor m'n eigen fun, niet om continue politiek correct de hele tijd rekening te houden met iedereen.
En verderrrrrrrrr
Gaan
Sterretje G sterretjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe komen jullie toch aan die juichende dingen met groen???
lekker!!!!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ga met luchtbed dobberen op zwembad en dan afkoelen, door me eraf te laten vallen.
ach natuurlijk.. daar haalde ik smileys voor m'n eigen forum vandaan en plaatste ze dan in de te gebruiken smileysquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is een smiley van forumsmileys.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:25 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ] Toch de vriezer maar ingedoken ..lig je er nu samen met je Split te chatten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ] Toch de vriezer maar ingedoken ..Oh ik dacht dat je er zelf in was gaan zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
if it's meant to be, it will be
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je er zelf in was gaan zitten![]()
deze is de fijnste vind ikquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ach natuurlijk.. daar haalde ik smileys voor m'n eigen forum vandaan en plaatste ze dan in de te gebruiken smileys
ik ga ff neuzen
[ afbeelding ] Toch de vriezer maar ingedoken ..heb ik ook in mijn vriezerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt wel dichtbij zo♡♡♡♡
aha ook ff neuzen, het is echt te leuk al die smileysquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
deze is de fijnste vind ik
https://pirk.nl/smilies/
[ afbeelding ]
ik moet van mezelf naar buiten anders blijf ik witquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:34 schreef xsaskiax het volgende:
wow.......ik lees dit net:
Dit weekend kans op hoogste zonkracht van het jaar, na 10 minuten kan je al verbranden
Wie dit weekend van plan is om naar het strand te gaan moet zich goed insmeren. De zon is vandaag en morgen zo fel dat zonkracht 7 tot 8 kan worden bereikt. En dat is zeldzaam in Nederland.
met dit weer ga ik tegen de avond naar buiten, pak je de laatste zonnestralen nog even mee en is het hier beter uit te houdenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik moet van mezelf naar buiten anders blijf ik wit
maar i wil niet
vind dit wel een goede reden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |