Van de laffe lauwe hap radiozender Q-music, dat past dus goed.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:18 schreef golfer het volgende:
Ik had nog nooit van die Domien gehoord of gezien maar wat een volkomen oninteressante knul is dat.
En zit Annabel daarin op hem te wachten?quote:Op maandag 26 juni 2023 22:28 schreef Dutch_view het volgende:
Heeft Hans zijn caravan naast de studio geparkeerd?
Hart van Nederland moet op tijd beginnenquote:
Die schijnt er dus morgen te zitten.quote:
Ja echt hé. En dan zie ik Angela Groothuizen zitten en dan denk ik: hoeveel jaar geleden heeft die iets gepresteerd? 40? En die gaat dan oordelen. Zoveelste ongeïnspireerde bagger. Kunnen ze achter de schermen weer onzekere meiden gaan betasten bij die show, bah.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow die talentenshow ziet er echt uniek uit met teamcaptains die op een knop moeten drukken en de kandidaat vervolgens mag kiezen bij wie ze willen!!
Momenteel scoort niks meer en zeker niet op sbs dus na dit fiasco zal er toch zeker 2 jaar tussen zitten.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja echt hé. En dan zie ik Angela Groothuizen zitten en dan denk ik: hoeveel jaar geleden heeft die iets gepresteerd? 40? En die gaat dan oordelen. Zoveelste ongeïnspireerde bagger. Kunnen ze achter de schermen weer onzekere meiden gaan betasten bij die show, bah.
Als ze eens een lijstje zouden maken met wat 20 jaar idolshows ons land heeft opgeleverd dan gaat dat zo hard tegen vallen héen toch kijken er nog idioten naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |