abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 22 juni 2023 @ 20:21:39 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_209609488

quote:
FC Utrecht strikt Iqbal: 'Kan niet wachten om te beginnen'

Zidane Iqbal heeft zijn vertrek bij Manchester United aangekondigd. Het twintigjarige talent is hard op weg naar FC Utrecht.
Iqbal kwam in 2012 in de jeugdopleiding van Manchester United. Hij maakte steevast deel uit van de selectie van Erik ten Hag, maar vindt het nu tijd voor een nieuwe stap in zijn carrière. Het toptalent heeft gekozen voor Utrecht, dat stunt met zijn komst.
'Emoties kunnen vaak niet in woorden worden omschreven, maar ik ga mijn best doen. Manchester United is sinds mijn vijfde mijn thuis. Deze club heeft me gemaakt tot de persoon die ik nu ben. Ik heb zoveel geweldige herinneringen overgehouden aan de vijftien jaar die ik hier heb gespeeld. Ik zal altijd supporter blijven en van deze club houden', zegt Iqbal in een afscheidsbericht via zijn social media.
'De tijd is gekomen om een nieuwe stap te zetten, een waar ik niet op kan wachten. Ik zal mezelf net zo hard inzetten als ik tot nu toe gedaan heb. Dit is een perfecte kans voor mij en ik kan niet wachten om te beginnen', besluit Iqbal. De verwachting is dat Iqbal op korte termijn zijn handtekening zet onder een contract voor vier jaar bij Utrecht.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)chten-om-te-beginnen


twitter


[ Bericht 15% gewijzigd door Paul op 22-06-2023 20:28:12 ]
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 22 juni 2023 @ 20:22:03 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_209609497
Hoppa top 3 aanvallen gaat nu echt gebeuren _O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_209610983
Deel 1 alweer. Gaat hard
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 26 juni 2023 @ 18:56:11 #4
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_209657176
https://www.nu.nl/voetbal(...)nchester-united.html

quote:
FC Utrecht heeft zich maandag versterkt met Irakees toptalent Zidane Iqbal. De aanvallende middenvelder komt over van Manchester United en heeft voor vier jaar getekend in de Domstad.
De twintigjarige Iqbal speelde vanaf 2012 in de jeugd van United. Hij kwam tot één duel in de hoofdmacht van de Engelse grootmacht. Naar verluidt betaalt FC Utrecht 1 miljoen euro. Daarnaast zou United een doorverkoopclausule van 40 procent hebben bedongen.

Iqbal debuteerde in 2022 voor Irak. De nationale ploeg stond op dat moment onder leiding van Zeljko Petrovic, voormalig assistent-trainer van FC Utrecht. Afgelopen half jaar maakte Iqbal deel uit van de United-selectie van Erik ten Hag, die voorheen trainer en speler was van de Domstedelingen.

"Zidane is een zeer creatieve middenvelder met een heel goed spelinzicht", zegt technisch directeur Jordy Zuidam op de website van FC Utrecht. "Hij kan ballen onderscheppen, gebruikt zijn lichaam goed in duels en is intelligent. Daarnaast kan hij aan het begin van een aanval staan, dankzij zijn goede korte en lange pass."

"Zidane speelt met lef en heeft een hoge handelingssnelheid. Met zijn dribbels en passing is hij in staat het spel te versnellen. Wij zijn er ontzettend trots op dat Zidane bij FC Utrecht de volgende stap in zijn ontwikkeling wil zetten."

Dit bericht wordt aangevuld.
https://www.nu.nl/voetbal(...)nchester-united.html


GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 28 juni 2023 @ 13:43:44 #5
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_209678925
quote:
Petrovic en Ten Hag duwden Zidane richting Galgenwaard
Allereerst komt Zeljko Petrovic aan het woord. “Petrovic (in 2021/22 bondscoach van Irak, red.) liet me debuteren in een grote wedstrijd tegen Iran, dat is een avond die ik nooit meer vergeet, en hem ook niet meer. Hij heeft mijn vader gebeld om te zeggen dat Utrecht een fantastische club in een fantastische stad is, hij had niks negatiefs te zeggen. Maar al had hij slechte dingen gezegd, dan was ik nog gekomen. Als het aan mij ligt had ik meteen getekend, mijn zaakwaarnemer wilde nog wat geduld hebben.”

En ook United-coach Ten Hag deed een duit in het zakje voor Utrecht. “In januari was er al sprake van dat ik naar hier zou komen op uitleenbasis. Ten Hag vertelde me dat hij hier ooit trainer was en dat dit een geweldige club is. Geen idee waarom ik het in januari niet heb doorgezet, maar het was vast de bedoeling dat het zo ging.”

Vertrouwen van Zuidam
Technisch directeur Jordy Zuidam heeft hoge verwachtingen: “Zidane is een zeer creatieve middenvelder, met een heel goed spelinzicht. Hij kan ballen onderscheppen, gebruikt zijn lichaam goed in duels en is intelligent. Daarnaast kan hij aan het begin van een aanval staan, dankzij zijn goede korte en lange pass. Zidane speelt met lef en heeft een hoge handelingssnelheid.”
https://www.soccernews.nl(...)KhLjD3VINz3f43nQ5wWA
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_209982612


(lol)
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 21 juli 2023 @ 15:12:51 #7
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_209982621
neeeeeeeeeeeeeeee nu al geblesseerd
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_210108797
Wat een triest figuur die Zuidam. Beloof je aan Brandenhorst dat die eindelijk eens 1e keeper kan worden bij een Eredivisie club en dan haal je ineens je 1e keeper van vorig jaar terug.
  maandag 31 juli 2023 @ 18:12:20 #9
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210109148
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 17:44 schreef Max23 het volgende:
Wat een triest figuur die Zuidam. Beloof je aan Brandenhorst dat die eindelijk eens 1e keeper kan worden bij een Eredivisie club en dan haal je ineens je 1e keeper van vorig jaar terug.
FC Utrecht is geen voetbalclub.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')