Dus net als de TT van Assen komt ook daar een camping?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoorde net nog iets over tenten, dus die zouden er moeten komen...
Jaja klopt, Jappie wilde 2 nachten maar dat mag helaas niet ze mogen alleen van vrijdag op zaterdag..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus net als de TT van Assen komt ook daar een camping?
Dus vannacht allemaal in de tuin slapen dan
Dat is wel het plan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus net als de TT van Assen komt ook daar een camping?
Dus vannacht allemaal in de tuin slapen dan
Moraima trapt toch niet in die bullshit van een Babette? Speelt Moraima een spel of trapt ze in de bullshit van Babbelbitch?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Babette bespreekt nu haar gesprek met Wendy met Moirama.
Ze zegt: Kim is weg omdat ze ruzie had met Wendy? en nu gaat Wendy met Marciano slapen in de cabana
Dat vind babette raar.
Ook dat Wendy slecht praat over Marciano en nu zo doet. (aandacht naar Marciano)
Volgens Moirama is Wendy heel anders als zij gedronken heeft dan als ze nuchter is.
Ik denk dat het een spel is, Moraima trapt daar echt niet inquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moraima trapt toch niet in die bullshit van een Babette? Speelt Moraima een spel of trapt ze in de bullshit van Babbelbitch?
Dat vind ik een heel net woord dat je gebruikt voor haar.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
Babette is nu zichzelf aan het schoon praten.
Het is allemaal Wendy's schuld.
Okee.
Trutwijf die Babette.
Jaweeeel, die zat van de week al vreselijk over wendy te roddelen met Bep.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moraima trapt toch niet in die bullshit van een Babette? Speelt Moraima een spel of trapt ze in de bullshit van Babbelbitch?
morry is allang blij dat er nog iemand is die lult over Wendyquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaweeeel, die zat van de week al vreselijk over wendy te roddelen met Bep.
Mooi ga ik dat wel kijken beter als dat schijtwijf Babsquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:23 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Veel materialen in de Sluis voor de TT.
Zij zal vandaag of morgen gigantisch op haar bek vallen. Zoiets keert driedubbel naar haar terug.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:20 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat vind ik een heel net woord dat je gebruikt voor haar.
Babbelkous is een echt ****wijf.
Dat je in een spel 'vals' speelt om te winnen snap ik.
Maar hoe zij doet is geen spel meer. Dat vuile secreet is Wendy zo de grond aan het intrappen , ongelooflijk dat je zo kunt zijn. En helemaal als je denkt dat je psygoloog zou kunnen worden.
Als psygoloog moet je je in kunnen leven in andere mensen ipv mensen bij iedereen zwart maken.![]()
"iedereen" ????quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:17 schreef Frummelie het volgende:
Het enige waar Babette eerlijk in is, is inderdaad als Wendy gedronken heeft kruipt ze met iedereen in bed en is ze een kruizenglijder.. daar heb ik Babette nog niet op kunnen betrappen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |