hoop zo dat wendy niet in de leugens van bep trapt , en daarna ging bep alles doorlullen aan zoequote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:18 schreef woxxel het volgende:
Babette is al een week boos omdat Marciano met Wendy en mirthe heeft geslapen. Gisteren hebben ze t soort van uitgepraat. Maar ik verwacht dat t nog wel een weekje doorgaat.
Tuurlijk, zonder microfoon...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:15 schreef woxxel het volgende:
Dat zei Wendy gisteren tegen babette. Jij slaapt toch ook met marciano... babette: nee niet slapen, wij praten.
Via de vensterbank van het raam naast Babette haar raam. Ik heb gezien dat ze er mee bezig waren. Marciano heeft dat gemaakt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe ze dat gedaan hebben een boven bed verbreden
Vind het maar eng dat soort dingen, waarom ze dat niet beneden gedaan hebben in zijn bed snap ik dan nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Via de vensterbank van het raam naast Babette haar raam. Ik heb gezien dat ze er mee bezig waren. Marciano heeft dat gemaakt.
Ja nu ook weer beide moeten controlerenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:26 schreef Ash het volgende:
Babbel al een paar x op camera zien kletsen in bed met Marciano, word al minimaal 2x aangewezen door de stem op haar microfoon en gaat gewoon stug door.
waarom komt hier niet heel snel een gele kaart voor.
Goedemorgen...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:33 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
hoe laat begint dat racegedoe
GMquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:18 schreef woxxel het volgende:
Babette is al een week boos omdat Marciano met Wendy en mirthe heeft geslapen. Gisteren hebben ze t soort van uitgepraat. Maar ik verwacht dat t nog wel een weekje doorgaat.
Belachelijk toch...had allang moeten gebeuren en geldboetequote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:26 schreef Ash het volgende:
Babbel al een paar x op camera zien kletsen in bed met Marciano, word al minimaal 2x aangewezen door de stem op haar microfoon en gaat gewoon stug door.
waarom komt hier niet heel snel een gele kaart voor.
O dacht 14 uur?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
12.00 begint het racegedoe..
Ze heeft verteld dat ze het te benauwd vond met 5 man daar te liggen, daarom was ze naar haar eigen bed gegaanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Weet niet wat die nacht daar buiten zich heeft afgespeeld, voor het slapen was het elkaar aaien met meerdere bewoners onder elkaar.
Wel werd Mirthe de volgende ochtend wakker in haar eigen bed, waarom ze uit de tuin is vertrokken is onbekend.
Ruim denk ik, de laatste twee dagen is hij wel rond de klok van 10 gegaan dus wie weetquote:
O ja klopt ook ging al snel naar de agenda kijken om het aan te passen maar daar stond ook 12 uur.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha neej ik m'n berichtje in zomerzon staat 12.00 uur...![]()
Is wel bekend, ze lag niet lekker, te krap, dus naar eigen bedje.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Weet niet wat die nacht daar buiten zich heeft afgespeeld, voor het slapen was het elkaar aaien met meerdere bewoners onder elkaar.
Wel werd Mirthe de volgende ochtend wakker in haar eigen bed, waarom ze uit de tuin is vertrokken is onbekend.
Gebeurt op het moment niet veel.quote:
Ik hoorde net nog iets over tenten, dus die zouden er moeten komen...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja klopt ook ging al snel naar de agenda kijken om het aan te passen maar daar stond ook 12 uur.
Erik helpt de mannen er wordt weer veel gesjouwd, dacht dat er tenten zouden komen maar ik zie zze nog niet
Hoorde jasper zeggen dat hij in de traktorband ging slapen
En de banken worden vast gemaakt op de tafels zouden ze daar vannacht op gaan slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |