Dat flauwe grapje van Jappie gisteren om een 2e fiets te scoren op marktplaats was het dus niet, er moet dus al iets met Achter geregeld zijn want Jappie maakt zich nergens zorgen over, zelfs testrijden om het "circuit" te testen nergens te bekennenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets over gehoord, ben wel benieuwd
Misschien van die trapautootjesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat flauwe grapje van Jappie gisteren om een 2e fiets te scoren op marktplaats was het dus niet, er moet dus al iets met Achter geregeld zijn want Jappie maakt zich nergens zorgen over, zelfs testrijden om het "circuit" te testen nergens te bekennen
Als ze de TT willen houden, er zijn wel degelijk RC motortjes , misschien tast Regie wel in de buidel omwille van de kijkcijfertjesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien van die trapautootjes![]()
Hij had het wel van de week over iets wat ze nu mochten houden, maar weet niet of hij doelde op de racemonsters
Het is in de loods, denk niet dat ze daar met motoren in mogen. En buiten zal het wel vol komen te staan met tentjes want campingquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze de TT willen houden, er zijn wel degelijk RC motortjes , misschien tast Regie wel in de buidel omwille van de kijkcijfertjes![]()
[ afbeelding ]
Kleinte batterij gestuurde natuurlijk, en omdat ze geen enkele actie hebben ondernomen om iets te testen, zullen de speelgoedjes wel kant en klaar geleverd worden straksquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is in de loods, denk niet dat ze daar met motoren in mogen. En buiten zal het wel vol komen te staan met tentjes want camping
Ze hebben laatst al met die bestuurbare autootjes kunnen testenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kleinte batterij gestuurde natuurlijk, en omdat ze geen enkele actie hebben ondernomen om iets te testen, zullen de speelgoedjes wel kant en klaar geleverd worden straks
Tuurlijk, het zal hun een zorg zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben laatst al met die bestuurbare autootjes kunnen testenmaar die kwam ook pas op de dag zelf binnen. En toen ging er gelijk van alles mis. Batterijen snel leeg en autootje snel kapoetskie
Er werd gezegd dat als een autotje kapot ging ze dit zelf moesten betalenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tuurlijk, het zal hun een zorg zijn
Die schade zal vast wel onder de garantie vallen, of gewoon roepen dat het ondeugelijke troep was, helpt altijd op TVquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat als een autotje kapot ging ze dit zelf moesten betalen
Zal wel net zo zijn als bij het spel waar ze in de - gewonnen hadden maar wij nooit gehoord hebben waar ze dat afgetrokken hebben
Ze heeft muziek op staan en oortjes in om haar eigen opgenomen voorleesverhaaltjes te horen en dan ondertussen ook nog lezenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die schade zal vast wel onder de garantie vallen, of gewoon roepen dat het ondeugelijke troep was, helpt altijd op TV![]()
Eunie is gezellig muziek luisteren van de tablet.. niet op te oefenen, of iets te leren.. magdâh?
Jah, de Eunie-BS-Show draait weer op volle toerenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft muziek op staan en oortjes in om haar eigen opgenomen voorleesverhaaltjes te horen en dan ondertussen ook nog lezen
Ze is ook als enige wakker denk ik, Laat Jasper maar snel wakker worden en gaan ebginnenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, de Eunie-BS-Show draait weer op volle toeren
[ afbeelding ]
Eindelijk laat Marcie zijn "kwetsbaarheid" zien waar Babbel al een week aan legt te trekkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is ook als enige wakker denk ik, Laat Jasper maar snel wakker worden en gaan ebginnen
O ik zie nu dat Marciano en Babette i n een bed slapen
Ze liggen toch al veel langer in 1 bed.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is ook als enige wakker denk ik, Laat Jasper maar snel wakker worden en gaan ebginnen
O ik zie nu dat Marciano en Babette i n een bed slapen
Ze was zo van slag gisteren mevr de flierefluiterquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eindelijk laat Marcie zijn "kwetsbaarheid" zien waar Babbel al een week aan legt te trekken
Ik zie ze nu voor het eerst samen liggen, had het wel gelezenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze liggen toch al veel langer in 1 bed.
ze hebben er een twijfelaar van gemaakt, eerst lag babbel boven, maar ze wilden zo graag nog samen "praten" voor ze gingen slapen en dan moest babbel steeds over de rand hangen, dus nu maar in bed
maar ze "doen" verder niets hoor, volgens babbel, alleen wat praten en knuffelen......
och als het kind maar en naam heeft tochquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:15 schreef woxxel het volgende:
Dat zei Wendy gisteren tegen babette. Jij slaapt toch ook met marciano... babette: nee niet slapen, wij praten.
Vraag mij af hoe ze dat gedaan hebben een boven bed verbredenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:15 schreef Rhosyn het volgende:
Zo. Marciano duidelijk in beeld in het bed van Babette.
Gesnapt!
Dat doen ze al een hele tijd, dat is de reden van dat verbrede bed van Babette, maar nog nooit echt zo duidelijk als nu. Op beeld.
^^Goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |