Crewquote:
Goedemorgen..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 06:54 schreef Setje72 het volgende:
Goedemorgenzat net filmpje te kijken dat Zoe Wendy een nep ordinair wijf noemt..die trol is gewoon bang dat Babbel weer naar Wen gaat trekken,ben benieuwd als haar exstentions weer moeten ze ook zo reageerd
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 05:33 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit een heel leuk evenement gaat worden..
Sterker nog hij gaat over zijn prive leven, zijn kinderen en zijn vriendin met haar in gesprek en knuffelt daarna met haarquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:13 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zoe heeft wel vaker van die opmerkingen gemaakt over Isaac.Of het echt waar is of dat het haar fantasie is zullen we nooit weten...Maar Isaac is niet helemaal zuiver op de graad. Als hij echt niets van haar wil dan moet hij dat goed duidelijk maken. Maar dat doet hij ook niet...
Jasper heeft er wel weer wat leuks van gemaaktquote:
Ja ik denk dat het een stukje jaloezie is omdat Babette vertelde met Wendy gesproken te hebben.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 06:54 schreef Setje72 het volgende:
Goedemorgenzat net filmpje te kijken dat Zoe Wendy een nep ordinair wijf noemt..die trol is gewoon bang dat Babbel weer naar Wen gaat trekken,ben benieuwd als haar exstentions weer moeten ze ook zo reageerd
En dan gaat Zoe dat ook nog even op de streams gooien, logisch dat we een streamwissel krijgen... achterlijk wijf.. maar jeetje Isaac is ook een dwaas om dit allemaal aan Zoe te vertellen...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sterker nog hij gaat over zijn prive leven, zijn kinderen en zijn vriendin met haar in gesprek en knuffelt daarna met haar
Hoe zou dat voor zijn vriendin overkomen, die ziet en hoort waarschijnlijk hoe Zoë achter hem aan ziet
Ja ik ook, de laatste dagen is hij vroeg op....quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:25 schreef Dotteke het volgende:
Had Jasper al wel wakker verwacht om de laatste dingetjes te gaan doen.
Alles was al een beetje afquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:25 schreef Dotteke het volgende:
Had Jasper al wel wakker verwacht om de laatste dingetjes te gaan doen.
Hij heeft er wel weer werk van gemaakt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alles was al een beetje af
[ afbeelding ]
Die grote verrassing moet komen blijkbaar, met welk racetuigjes ze aankomen straks , het best bewaarde geheim lijkt het welquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft er wel weer werk van gemaakt.
Ben benieuwd waar ze nu mee gaan rijden, het is binnen dus iets met een motor er in zal het niet zijn
Ik heb er ook niets over gehoord, ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die grote verrassing moet komen blijkbaar, met welk racetuigjes ze aankomen straks , het best bewaarde geheim lijkt het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |