Thnx maar ook iets over zijn kinderen die naar school gingen en zijn vriendin was…. Dat kreeg ik niet mee omdat ik de streams uit moest zettenquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:06 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ja. Ze zei dat ze vroeg of ze bewust kinderen hadden.
Hij zei dat, omdat hij steeds voor z'n dienst langere tijd weg moest en t gevaarlijk werk is en misschien niet levend terug zou komen, dat ze daarom een kind wou, als aandenken aan hem.
Beetje raar dat hij dit allemaal met Zo’e bespreekt he en dat is niet in. Beeld geweest? Ik hoorde het haar aan Babette vertellenquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:08 schreef woxxel het volgende:
En ook dat hij een kind heeft, volgens mij een dochter wat nog naïef is en kwetsbaar en bang is dat ze gepest zal worden op de middelbare aankomende jaar.
Ik denk dat ze veel bespreken als hij weet dat ze niet gezien worden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje raar dat hij dit allemaal met Zo’e bespreekt he en dat is niet in. Beeld geweest? Ik hoorde het haar aan Babette vertellen
Ja dat vond ik ook zo raar toen Zoe dat aan `Babette verteldequote:Op donderdag 22 juni 2023 22:15 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze veel bespreken als hij weet dat ze niet gezien worden.
Ook dat hij ineens een knuffel van zoe wou.
Vanmiddag ook duidelijk bij t spel. Marciano babette en ice met zoe.
Zonder tegenspraak ging ie als setje erbij staan.
Zou fijn zijn maar wat mij betreft mag Zoë geëlimineerd wordenquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:31 schreef woxxel het volgende:
Marciano is al gestart met z'n missie loskoppelen van zoe.
Misschien is ie op tijd voor de eliminatie en is babette dan geen 3 stemmen meer waard.
Zoe heeft wel vaker van die opmerkingen gemaakt over Isaac.Of het echt waar is of dat het haar fantasie is zullen we nooit weten...Maar Isaac is niet helemaal zuiver op de graad. Als hij echt niets van haar wil dan moet hij dat goed duidelijk maken. Maar dat doet hij ook niet...quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:57 schreef woxxel het volgende:
Zei zoe nou dat ice haar had aangeraakt bij haar binnenbovenbeen?
Wat is er fout dan?quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar gaan veel mensen mee in de fout
Volgens mij is er geen Nederlands woord voor .. het is ook de pitstraat met 1 squote:Op donderdag 22 juni 2023 23:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is het engelse woord voor pits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |