Niet als Babbel de Opgeilster van Marcie heeft gespeeld, en nu de Gevallen Vrouw wil uithangen ..quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:32 schreef woxxel het volgende:
Volgens mij heeft marciano een manier van gniepig manipuleren.
Nog een paar dagen en gaat ze misschien nog wel smeken.
Jahoor, want ze draaien voor het fokforumquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:39 schreef chufi het volgende:
Misschien moeten we haar negeren hier en niet meer noemen en ook iet over posten... Dan wordt ze van de camera gehaald uiteindelijk
En het gaat nog steeds over hetzelfdequote:Op donderdag 22 juni 2023 21:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zet de streams aan en wie is weer aan het woord.
Euhhh de Babbelbox?quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Vermoeiendquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:49 schreef woxxel het volgende:
[..]
En het gaat nog steeds over hetzelfde
Ze was vanmiddag ook al bezig. Slinger ook net de streams aan en ze heeft het weer over flierefluiter. Hij heeft haar zo genoemd en dat zit haar behoorlijk dwars zo te horenquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Dwangmatig gedragquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was vanmiddag ook al bezig. Slinger ook net de streams aan en ze heeft het weer over flierefluiter. Hij heeft haar zo genoemd en dat zit haar behoorlijk dwars zo te horen
4 Exxen heeft ze versleten.. en loopt vast op Marcie, de irritatie loopt bij Babbel uit alle gatenquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was vanmiddag ook al bezig. Slinger ook net de streams aan en ze heeft het weer over flierefluiter. Hij heeft haar zo genoemd en dat zit haar behoorlijk dwars zo te horen
Ja. Ze zei dat ze vroeg of ze bewust kinderen hadden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:03 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoorde eind van de middag Zoe zeggen dat ze een gesprek met Isaac over zijn kinderen en zijn vriendin had gehad
Ik kon het niet volgens want ik moest weg. Is er iemand die het gehoord heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |