Morgen zal er wel van alles komen aanwaaien in de Achtertuin van Oma Tingelingquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:38 schreef spapaars het volgende:
Had op z'n minst minibikes verwacht, desnoods met fietspendalen.
Ik denk eerder..quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:43 schreef spapaars het volgende:
Met een beetje mazzel vergelijkbaar maar op dan op batterijen.
[ afbeelding ]
Zoiets hadden ze al eens daar.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk eerder..
[ afbeelding ]
of een loopmotor versiequote:Op donderdag 22 juni 2023 20:43 schreef spapaars het volgende:
Met een beetje mazzel vergelijkbaar maar op dan op batterijen.
[ afbeelding ]
Gemotoriseerd mag niet van de febo. Het zal wel een soort zelf trappende trike of driewieler worden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:32 schreef spapaars het volgende:
Het zal toch niet![]()
Wat een afgang met z'n TT Assen
[ afbeelding ]
Of op batterijen, die zijn zelfs nog langzamer dan trappen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gemotoriseerd mag niet van de febo. Het zal wel een soort zelf trappende trike of driewieler worden.
Ssst... ik probeer het te volgen... maar ik hoor ongelofelijk veel geouwehoer maar ze zegt niets concreets...quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:14 schreef spapaars het volgende:
Wat krijgt die psychologe van de koude grond Babette toch veel spreektijd op de streams.
Nope.. Marcie heeft geen trek in dat gesprek en Babbel blijft maar jengelen over iets "dat gezegt zou zijn" een week geledenquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:28 schreef woxxel het volgende:
Ik volg t gesprek nu al een poosje , weet iemand waar ze het nou over hebben?
Dan moet ie opstaan om Jappie te helpenquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope.. Marcie heeft geen trek in dat gesprek en Babbel blijft maar jengelen over iets "dat gezegt zou zijn" een week geleden
Neuhh... het zijn alletwee luie secretenquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet ie opstaan om Jappie te helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |