Dat zei ze 3uur geleden al .. "Iek pas nie in die ding.."quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Moraima niet mee kan doen, die karretjes zijn wel smal
O niet gehoord was er even nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zei ze 3uur geleden al .. "Iek pas nie in die ding.."
Valt wel mee voor twee dagen drie kratten met 15 manquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:17 schreef ChocoFan het volgende:
Ze gaan feesten zegt Jasper![]()
Gister 3 kratten bier zien binnenkomen daar, benieuwd hoe hard ze gaan feesten dan.
Zijn wel beter dan kijken hoe lang je onder water kunt blijven met Eunice.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:18 schreef 5thencounter het volgende:
Hierna zijn alle Jappie-Evenementen wel klaar hoop ik.. dan die gast ook eindelijk weg
13, Erik en Babbel drinken niet ( meer)quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee voor twee dagen drie kratten met 15 man![]()
Zal vast ook nog wijn of zo zijn>
Ik weet niet eens meer wie er allemaal nog drinken, niet allemaal iig.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee voor twee dagen drie kratten met 15 man![]()
Zal vast ook nog wijn of zo zijn>
En Babettequote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:01 schreef Giggio het volgende:
[..]
die denkt als ex-manager heel wat te zijn
ze nadert bij mij sassereinig al als favouriet voor een exit
Precies Wendy word hier heilig verklaard Aardig vrouwtje maar net zo veel gebreken als al de andere.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Iedereen die maar wil had ik neer moeten zetten.. maar kom op ze stond zelfs JW uit te dagen, Jeff, Nadir, Jappie.. nu niet net doen of Wendy een heilige is.. ik vind Wendy een tof wijf en vind het in en in triest voor haar maar ook Wendy heeft haar gebreken..
Ik heb het niet over de cabana
Ik weet eigenlijk niet of Eunice bier drinkt, alcohol wel maar bier weet ik niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
13, Erik en Babbel drinken niet ( meer)
Wijn voor Sasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wie er allemaal nog drinken, niet allemaal iig.
En wie weet wat er nog uit kastjes te voor schijn wordt getoverd.
Ah kijk er is dus wel meer.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wijn voor Sas
fles cocosnootlikeur voor Bern
Wodka voor Jasper.
Bier voor de rest.
Of de disneyquiz😉quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn wel beter dan kijken hoe lang je onder water kunt blijven met Eunice.
Eunie doet het wel met een jampotten vol warm water , dat helpt haar bullshit acts levendig te houdenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of Eunice bier drinkt, alcohol wel maar bier weet ik niet.
We zullen het wel zien vandaag.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eunie doet het wel met een jampotten vol warm water , dat helpt haar bullshit acts levendig te houden
ik verklaar d'r niet heilig - ze mankeren allemaal wel wat - maar ook buiten de loods - who's perfect vandaag de dagquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:21 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Precies Wendy word hier heilig verklaard Aardig vrouwtje maar net zo veel gebreken als al de andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |