Marciano onderweg gestrand.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:41 schreef 5thencounter het volgende:
Poll
Wie sloopt het eerst een karretje
[ afbeelding ]
Zoe sloopt 'mquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:41 schreef 5thencounter het volgende:
Poll
[ afbeelding ]
Jasper zelfquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:41 schreef 5thencounter het volgende:
Poll
[ afbeelding ]
Helmpje is geenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Staat er al 'n ambulance klaar bij de poort? . [ afbeelding ]
Die groene heeft Erik in elkaar gezetquote:
Ach wat kan er bij hen nou helemaal beschadigen?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Helmpje is geen
verbodige luxe geloof ik...![]()
Ik zie Janet al gaan op dat ding... haha
Het was die rode maar die is nu ook kapot. Er moet ergens iets tussen en Erik gaat nu kijken wat hij er aan kan doen en verdwijnt uit beeld met die kar.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel losjes. alle schroeven gaan er vandoor.
die denkt als ex-manager heel wat te zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:55 schreef pingu66 het volgende:
Wat die heeft Zoë toch een grote bek tegen ,moraima. " Kijk die kop"
Imadiddinquote:
Ik vermoed dat Moraima niet mee kan doen, die karretjes zijn wel smalquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:58 schreef 5thencounter het volgende:
Waar zijn de vrouwen? ik zie alleen maar stoere jongetjes rondscheuren
Maar zij is niet de enige vrouwquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Moraima niet mee kan doen, die karretjes zijn wel smal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |