quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee muts 🤣
Dochter moet werken
Om 7 uur beginnen
Dus ga er dan ook uit
Gedeelde smart enzo
Deed mijn moeder ookquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
ohh ja dat is wel lief van je om dan ook op te staan!
ja zou ik zelf ook doen.. net zoals nu.. IK hoef niet op te stan.... maar hij wel ..quote:
Zoon is hier ook net wakkerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja zou ik zelf ook doen.. net zoals nu.. IK hoef niet op te stan.... maar hij wel ..![]()
![]()
![]()
ik sta toch maar zo op , hij slaapt nog
Ohh spannend en leuk lijkt me.....quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoon is hier ook net wakker
Die mag vandaag naar zijn nieuwe school
Een dagje
Alvast voor volgend jaar
mei ook al een dag geweestquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ohh spannend en leuk lijkt me.....
Dat maakt het al fijner nu.. dat hij er al een dagje geweest is..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:36 schreef greysbones het volgende:
Is ik
[..]
mei ook al een dag geweest
Dus spanning is er al af
Zoon is hier ook net wakkerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja zou ik zelf ook doen.. net zoals nu.. IK hoef niet op te stan.... maar hij wel ..![]()
![]()
![]()
ik sta toch maar zo op , hij slaapt nog
wakker maak zequote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat maakt het al fijner nu.. dat hij er al een dagje geweest is..
Ik moet hier eentje wakker gaan maken.... tot strakjes
ochtendhumeurtjequote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoon is hier ook net wakker
Die mag vandaag naar zijn nieuwe school
Een dagje
Alvast voor volgend jaar
[..]
wakker maak ze
Ochtend mensen zijn onnatuurlijkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:50 schreef greysbones het volgende:
Tegen mij moeten ze Smorgens als ik net wakker ben ook niks zeggen
zeker als er nog geen koffie in zin en je je kiddo moet gaan brengen nu.. zal wel weerquote:
Voor zulke situaties heeft men ducktape uitgevondenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zeker als er nog geen koffie in zin en je je kiddo moet gaan brengen nu.. zal wel weer![]()
sessie worden in de auto
tosso!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
goedemorgen lieve sas en ik moet ook gaaaaan tot zoo
Sasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:06 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zijn er al om mijn riolering te repareren!!😊, oh het idee dat het vandaag opgelost gaat worden, dat ik me niet meer bang hoef te maken als het regent!!!! 🥳…. ik heb er vannacht niet van kunnen slapen.
Zquote:
Dat word vannacht beter slapenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:06 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zijn er al om mijn riolering te repareren!!😊, oh het idee dat het vandaag opgelost gaat worden, dat ik me niet meer bang hoef te maken als het regent!!!! 🥳…. ik heb er vannacht niet van kunnen slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |