quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:16 schreef engine het volgende:
[..]
Het was nog gezellig in 40+en ik was vroeg klaar met werken.
Hopelijk vanavond weer
Collega belt net....die is er klaar mee. In de auto gestapt en was al bijna thuis
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vroeg klaar dus straks
40+had je fake id laten zien?
Nee Defqon heeft een betaalde stream maar kunt alle podia meekijken/luisterenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is dat die nu op lumo staat te draaien op de stream
*moet lachen hahahahaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen idee![]()
en baardje laten staan
Ohhhhh wauw jij ziet alles nuquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nee Defqon heeft een betaalde stream maar kunt alle podia meekijken/luisteren
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*moet lachen hahahaha
oh je hebt wel al iets van baardgroei?![]()
of is het nog van dat dunne sjekkie gebeuren daar
Jaa topshow hoorquote:
Dat maakt niet uitquote:
wat betaal je voor de stream .quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:27 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa topshow hoor![]()
Sinds corona hebben ze ontdekt dat die livestreams best een markt is. Ze brengen het echt heel mooi in beeld en Defqon is qua show sowieso iets speciaals.
Ik heb nu 5 euro betaald voor een maand en dat zeg ik dan weer op na dit weekend. Voor een jaar is 50 euro en dan kun je alle feesten volgen. Dat had ik hiervoor maar was verlopen kwam ik gisteren achter.quote:
5 euro voor een maand vind ik wel goedkoop..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb nu 5 euro betaald voor een maand en dat zeg ik dan weer op na dit weekend. Voor een jaar is 50 euro en dan kun je alle feesten volgen. Dat had ik hiervoor maar was verlopen kwam ik gisteren achter.
Ik kan daarmee geloof ik wel alleen op de telefoon kijken/luisteren. Op de laptop is 20 euro wat ik zo snel zie.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
5 euro voor een maand vind ik wel goedkoop..
zeker als je nu alles kunt zien daar...
zo dat is een verschilletje.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan daarmee geloof ik wel alleen op de telefoon kijken/luisteren. Op de laptop is 20 euro wat ik zo snel zie.
Jazeker kijk ik datquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zo dat is een verschilletje.
maar ja.. gaat om het geluid toch? of kijk jij ook echt naar de stream.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:43 schreef engine het volgende:
[..]
Jazeker kijk ik dat![]()
Heb nu toch op de laptop werkend gekregen![]()
Ik sta mainstage![]()
[ afbeelding ]
ohhhquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:55 schreef engine het volgende:
In de hardstyle tent zijn ze de dag niet bepaald rustig begonnen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ziet er mooi uit!!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:04 schreef engine het volgende:
Re-style begint zijn set met happy hardcore![]()
een van m'n favoriete hardcore dj's![]()
[ afbeelding ]
Gaat wel lukken....dit wordt een leuk uurtjequote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ziet er mooi uit!!!!
ben weer even weggie
geniet van de stream
@Monique___quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |