O echt, wij hebben dat allemaal niet gezien op de streams?quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:31 schreef danaqui het volgende:
Ze hebben het over vrimibo, Mirthe heeft genoeg gezien oa Sas met Jappie zoenen achter de bar, Rupy met Bern, Wanda sexy dansen met?????
Sasje ook zoenen met Jappie zei Mirthequote:Op donderdag 22 juni 2023 10:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wanda zoenen met Jasper en Sasha dansen met Jasper ...
Wat Bern en Rupy gedaan hebben zei ze niet alleen dat ze samen ietsenquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, wij hebben dat allemaal niet gezien op de streams?
Bern met Rupert? Had ik nooit verwacht
Bern en Rupert hebben samen gedanst...Rupert maakte er een sexy dans van en Bern deed mee.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:37 schreef danaqui het volgende:
[..]
Wat Bern en Rupy gedaan hebben zei ze niet alleen dat ze samen ietsen
Mirthe is in de war en een beetje dom en ze lult maar wat.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
Sasje ook zoenen met Jappie zei Mirthe
Tuulk...........quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mirthe is in de war en een beetje dom en ze lult maar wat.
Verwacht dat wel nu ze de maand augustus naderen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Ja alweer alarm
Zou wel mooi zijn als ze dat nu iedere dag gaan doen
quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:40 schreef 5thencounter het volgende:
Dan nu eindelijk? Kan Miertje van haar ontheffing genieten?
ALs dat toch eens waar zou zijn, maar ik ben bang dat het bij hopen blijftquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:39 schreef danaqui het volgende:
Hopen op eli en dan Babs weg , kijken hoe Zoë dan is
Nee, daar wordt nergens iets over bekend gemaaktquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verwacht dat wel nu ze de maand augustus naderen.
Maar we weten nog steeds niet hoeveel bewoners er nog mogen zijn in de laatste weken.
Zijn ze denk ik wel te laat mee, dat is morgen al zo snel zjin de dingen daar nooit binnen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:41 schreef 5thencounter het volgende:
Maar het zal wel weer geld verdienen worden, Jappie's evenement moet natuurlijk opgelekkerd worden met extra's
Op zijn blauwe sport shirt staat Erik met rugnummer 40. Ik ga er dan van uit dat het dan ook met een k is.. maar bij hem weet je het nooit want ik denk dat hij het shirt ook zou dragen als de spelling fout was.. zonde om het weg te doenquote:Op donderdag 22 juni 2023 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
Erik staat af te drogen. Is het nu Eric met een c of Erik met een k?
Zelfs Erik zegt dat het water troebel blijft omdat de meesten er zo in gaan zonder zich eerst af te spoelen.. Janet blijft volhouden en zegt dat het onzin is.. en je weet Janet heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 22 juni 2023 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
Oh getver..Janet net 3 minuten uit bed, badpak aan en haalt het dekzeil van het zwembad af.
Waarom zegt niemand er iets van. Het zwembad is toch niet om je in schoon te wassen?
Het zal wel zijn omdat Janet ook haar bekkie wel bij zich heeft. Niemand heeft zin om afgesnauwd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |