en ze is bezig om mirthe een beetje los te weken van Erik, Flink over hem lullen, het stinken, het ongemakkelijk voelen wordt erg door Babette benadrukt en besproken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:22 schreef danaqui het volgende:
[..]Mirthe is een makkelijke prooi net als Zoë heel beinvloedbaar
Dat zal ook wel meespelen. Wendy mag het niet meer gezellig hebben.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Nu knuffelt Babette Erik wat een mens en ook ff knuffelen met Moraima
Ik vind haar vies bezig ,Wendy gaat nu ook meer om met Mirthe, zou ze die twee ook uit elkaar willen halen?
Echt sneu.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zal ook wel meespelen. Wendy mag het niet meer gezellig hebben.
Laat Mirthe maar schuivenquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt sneu.
Ik hoop dat Mirthe er niet in mee gaat
Maar Mirthe is een beetje naïef
Mirthe doet geen bewoners in de ban, ze gaat met iedereen daar gewoon om.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt sneu.
Mirthe doet alsof ze heel naïef isquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt sneu.
Babette en.....?quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:51 schreef Judiwi het volgende:
Wie gaan er eigenlijk voor manager? Niks van meegekregen.
Wat denkt ze wel, zelfs dat wil ze bepalen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Imma,Bern en Mirthe. Maar daar is Babette het niet mee eens
Ja het is echt een vlindertjequote:Op donderdag 22 juni 2023 09:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mirthe doet geen bewoners in de ban, ze gaat met iedereen daar gewoon om.
Ja zaterdag hebben ze pasta ik dacht spaghettiquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:44 schreef Frummelie het volgende:
Waarschijnlijk weer een zoemer vandaag, ze hebben eten tot zaterdag... ik denk t/m zaterdag het eten van zaterdag zit toch in het evenement van Jappie?
Wanda zoenen met Jasper en Sasha dansen met Jasper ...quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:31 schreef danaqui het volgende:
Ze hebben het over vrimibo, Mirthe heeft genoeg gezien oa Sas met Jappie zoenen achter de bar, Rupy met Bern, Wanda sexy dansen met?????
Tijd voor een nieuwe vrijmibo dusquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:31 schreef danaqui het volgende:
Ze hebben het over vrimibo, Mirthe heeft genoeg gezien oa Sas met Jappie zoenen achter de bar, Rupy met Bern, Wanda sexy dansen met?????
IK mis dat altijd net als Wendy daar over in gesprek isquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:25 schreef danaqui het volgende:
Wendy ingesprek met Mirthe, Wendy is er klaar mee ( met Babs) gaat nu over Zoë en Ice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |