I hoop hetquote:Op donderdag 22 juni 2023 00:08 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd of Ice het advies van Jeff om Babette te elimineren ter harte neemt.
Als je Kees roept kijkt hij ook opquote:Op donderdag 22 juni 2023 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
Erik staat af te drogen. Is het nu Eric met een c of Erik met een k?
Je wil niet weten hoe vaak dat al gezegd is maar Janet heeft gewoon dikke schijt...quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
Oh getver..Janet net 3 minuten uit bed, badpak aan en haalt het dekzeil van het zwembad af.
Waarom zegt niemand er iets van. Het zwembad is toch niet om je in schoon te wassen?
Het zal wel zijn omdat Janet ook haar bekkie wel bij zich heeft. Niemand heeft zin om afgesnauwd te worden.
Ik denk degene die sponseren wel iedereen taak en met de opbouw Isaac en Tiano (met mopperen en zeuren) misschien?quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
Jasper al bezig voor zijn evenement zie ik. NIemand die hem helpt?
Het zou leuk zijn als Marciano hem te hulp schoot...quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
Jasper al bezig voor zijn evenement zie ik. NIemand die hem helpt?
Dat is mou net het probleem...dikke schijt....bah 😉quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak dat al gezegd is maar Janet heeft gewoon dikke schijt...
Vandaar die jeuk hé...quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is mou net het probleem...dikke schijt....bah 😉
Ja, dat zeker van de week was Jasper ook al vroeg bezig om hem te helpenquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als Marciano hem te hulp schoot...
Morgen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
Oh getver..Janet net 3 minuten uit bed, badpak aan en haalt het dekzeil van het zwembad af.
Waarom zegt niemand er iets van. Het zwembad is toch niet om je in schoon te wassen?
Het zal wel zijn omdat Janet ook haar bekkie wel bij zich heeft. Niemand heeft zin om afgesnauwd te worden.
Ja precies daarom... als broer (zoals Marciano zegt) doe je dat effies...quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat zeker van de week was Jasper ook al vroeg bezig om hem te helpen
Daarom hoop ik dat zij eruit gestemd word, Liefst vandaag nog.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is mou net het probleem...dikke schijt....bah 😉
babette is flink bezig om mirthe in te palmen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
Wat een dikke knuffel tussen Mirthe en Babette
quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:20 schreef Verida het volgende:
[..]
babette is flink bezig om mirthe in te palmen.
mirthe werd iets te close met Sas en Bern denk ik, en dat kan babette niet hebben, dan wordt het onveilig voor haar.
Als er eentje met het spel en het in de gaten houden van stemmen bezig is, dan is het wel babette. Haast nog meer dan Isaac.
Wendy is bewust gedumpt heb ik het gevoel, daar raakte ze de grip op kwijt.
O Nu knuffelt Babette Erik wat een mens en ook ff knuffelen met Moraimaquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:20 schreef Verida het volgende:
[..]
babette is flink bezig om mirthe in te palmen.
mirthe werd iets te close met Sas en Bern denk ik, en dat kan babette niet hebben, dan wordt het onveilig voor haar.
Als er eentje met het spel en het in de gaten houden van stemmen bezig is, dan is het wel babette. Haast nog meer dan Isaac.
Wendy is bewust gedumpt heb ik het gevoel, daar raakte ze de grip op kwijt.
Ja aan de ene kant wel daarintegen doet ze wel weer veel voor de groep ... maar mijn kleur is het ook niet..quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:20 schreef Snensie het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat zij eruit gestemd word, Liefst vandaag nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |