Wat heeft ze gezegd?quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:50 schreef schizolientje het volgende:
Wendy gaat even los over Babette tegen Jappie
Morguh Frummelie,quote:Op donderdag 22 juni 2023 06:51 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen zonnestraaltjes.. 😎 ahum
Het was weer een rustig avondje, ik heb geen heftige dingen gelezen..
Wat gaat vandaag ons weer voor leuks brengen..
Ik weet ook niet hoe laat het begint maar wel dat het twee dagen duurtquote:Op donderdag 22 juni 2023 06:55 schreef Frummelie het volgende:
Voor vandaag staat er niks op de agenda...
Vrijdag het evenement van Jappie waar alles voor uit de kast wordt gehaald, ik ben erg benieuwd, zin in ook.
Lief dat Wendy Jappie helpt met van alles en nog wat.
Ik ben benieuwd hoelaat het begint.. is de drank geregeld?
Goedemorgen...quote:Op donderdag 22 juni 2023 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frummelie,
Ben wel benieuwd naar dat gesprek van Wendy en Jasper
Ik vind het ook best sneu voor Wendy dat Babette zo doet, en dat alleen omdat ze niet verteld heeft het met Jasper te hebben gedaan. Hoe kan je als vriendin verwachten dat men verteld seks gehad te hebben met iemand.
Ik vind zo iets prive en ben je toch niet verplicht om met iemand te delen
Ja Jappie kan wel een evenement organiseren kost wat maar dan heb je ook wat..quote:Op donderdag 22 juni 2023 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe laat het begint maar wel dat het twee dagen duurt
Als het net zo leuk is als zijn vorige evenement worden het leuke streamdagen
En geen idee van de drank
Ja en dan is het juist Babette die gisteren vertelde dat ze eerlijk en oprecht wasquote:Op donderdag 22 juni 2023 07:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Ja ik ben eigenijk om wel benieuwd, ik vind het ook sneu voor Wendy gelukkig heeft ze nu ook redelijk contact met Mirthe wacht verder blijft er niet veel over..
Ja ik vind het een beetje dubbel, ligt eraan hoe je met elkaar om gaat, ik vertel mijn vriendin ook alles.. dus tsjaa en nu komt er bij dat Wendy helemaal niks gezegd heeft over dat met z'n 5en in de cabana slapen... dat geeft Babette misschien net de verkeerde indruk maar dan nog... dan moeten ze gewoon gaan praten met elkaar.. ik snap dat niet.. dat achter de rug gelul heb ik zo'n hekel aan... ik ben wat dat betreft recht voor z'n raap, gooi het er gewoon uit...
Wendy praat sowieso niet zo makkelijk en inderdaad misschien wil ze het ook voor zichzelf houden maar de hele loods weet het, dan denk ik ook tsjaaaquote:Op donderdag 22 juni 2023 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan is het juist Babette die gisteren vertelde dat ze eerlijk en oprecht was![]()
Niet iedereen is het zelfde daarin, misschien wil Wendy dat met niemand bespreken.
Of ze is zo gewoon niet of ze wil het niet over hebben ivm haar kinderen.
Je weet het niet maar ik vind het in ieder geval niet zo ernstig iet dat het een vriendschap in de wegstaat
Vond Bert op de vroege morgen wel leuker dan Eunice op de vroege morgenquote:Op donderdag 22 juni 2023 08:01 schreef Frummelie het volgende:
Eunice zit weer op haar vaste stek...
Ja echt zeker weten, ik heb dat ochtendpraatje van hem best lang gemist hoor..quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond Bert op de vroege morgen wel leuker dan Eunice op de vroege morgen
Goedemorgen Fritsie..quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor GluupTruus zit weer ahum in trance![]()
[ afbeelding ]
Haha lief..quote:
Toen Beb en Marcia samen het bed hadden gedeeld en alleen hadden geknuffeld liet Wendy vallen dat als zij met Marcia in bed had gelegen er wel iets meer dan knuffelen zou gebeuren. Bep was geschrokken want ze wist niet dat Wendy zich seksueel aangetrokken voelde tot Marcia. Ik denk dat Bep daarom Wendy de poort uit wil maar dat moet ze natuurlijk in een ander jasje gieten anders zou ze jaloers overkomen. Jappie en Wendy is gewoon haar excuus om haar gedrag recht te praten.quote:Op donderdag 22 juni 2023 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan is het juist Babette die gisteren vertelde dat ze eerlijk en oprecht was![]()
Niet iedereen is het zelfde daarin, misschien wil Wendy dat met niemand bespreken.
Of ze is zo gewoon niet of ze wil het niet over hebben ivm haar kinderen.
Je weet het niet maar ik vind het in ieder geval niet zo ernstig iet dat het een vriendschap in de wegstaat
Ja. haha Hij waste wel zijn handen mét zeep nadat hij van de wc af kwam. Dat doen ze daar echt niet allemaal. Ook niet die wel dagelijks douchen. Dat is vaak beetje spoelen met water en afschudden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:34 schreef Frummelie het volgende:
Zo Jappie is ook weer fris en fruitig...
Ja klopt dat doet hij altijd wel..quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. haha Hij waste wel zijn handen mét zeep nadat hij van de wc af kwam. Dat doen ze daar echt niet allemaal. Ook niet die wel dagelijks douchen. Dat is vaak beetje spoelen met water en afschudden.
Bij z'n foto staat Erik met een k maar dat wil ook niks zeggen..quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
Erik staat af te drogen. Is het nu Eric met een c of Erik met een k?
I hope soquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Wendy de snitches Babette en Zoë door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |