I hoop hetquote:Op donderdag 22 juni 2023 00:08 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd of Ice het advies van Jeff om Babette te elimineren ter harte neemt.
Als je Kees roept kijkt hij ook opquote:Op donderdag 22 juni 2023 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
Erik staat af te drogen. Is het nu Eric met een c of Erik met een k?
Je wil niet weten hoe vaak dat al gezegd is maar Janet heeft gewoon dikke schijt...quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
Oh getver..Janet net 3 minuten uit bed, badpak aan en haalt het dekzeil van het zwembad af.
Waarom zegt niemand er iets van. Het zwembad is toch niet om je in schoon te wassen?
Het zal wel zijn omdat Janet ook haar bekkie wel bij zich heeft. Niemand heeft zin om afgesnauwd te worden.
Ik denk degene die sponseren wel iedereen taak en met de opbouw Isaac en Tiano (met mopperen en zeuren) misschien?quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
Jasper al bezig voor zijn evenement zie ik. NIemand die hem helpt?
Het zou leuk zijn als Marciano hem te hulp schoot...quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
Jasper al bezig voor zijn evenement zie ik. NIemand die hem helpt?
Dat is mou net het probleem...dikke schijt....bah 😉quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak dat al gezegd is maar Janet heeft gewoon dikke schijt...
Vandaar die jeuk hé...quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is mou net het probleem...dikke schijt....bah 😉
Ja, dat zeker van de week was Jasper ook al vroeg bezig om hem te helpenquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als Marciano hem te hulp schoot...
Morgen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
Oh getver..Janet net 3 minuten uit bed, badpak aan en haalt het dekzeil van het zwembad af.
Waarom zegt niemand er iets van. Het zwembad is toch niet om je in schoon te wassen?
Het zal wel zijn omdat Janet ook haar bekkie wel bij zich heeft. Niemand heeft zin om afgesnauwd te worden.
Ja precies daarom... als broer (zoals Marciano zegt) doe je dat effies...quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat zeker van de week was Jasper ook al vroeg bezig om hem te helpen
Daarom hoop ik dat zij eruit gestemd word, Liefst vandaag nog.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is mou net het probleem...dikke schijt....bah 😉
babette is flink bezig om mirthe in te palmen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
Wat een dikke knuffel tussen Mirthe en Babette
quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:20 schreef Verida het volgende:
[..]
babette is flink bezig om mirthe in te palmen.
mirthe werd iets te close met Sas en Bern denk ik, en dat kan babette niet hebben, dan wordt het onveilig voor haar.
Als er eentje met het spel en het in de gaten houden van stemmen bezig is, dan is het wel babette. Haast nog meer dan Isaac.
Wendy is bewust gedumpt heb ik het gevoel, daar raakte ze de grip op kwijt.
O Nu knuffelt Babette Erik wat een mens en ook ff knuffelen met Moraimaquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:20 schreef Verida het volgende:
[..]
babette is flink bezig om mirthe in te palmen.
mirthe werd iets te close met Sas en Bern denk ik, en dat kan babette niet hebben, dan wordt het onveilig voor haar.
Als er eentje met het spel en het in de gaten houden van stemmen bezig is, dan is het wel babette. Haast nog meer dan Isaac.
Wendy is bewust gedumpt heb ik het gevoel, daar raakte ze de grip op kwijt.
Ja aan de ene kant wel daarintegen doet ze wel weer veel voor de groep ... maar mijn kleur is het ook niet..quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:20 schreef Snensie het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat zij eruit gestemd word, Liefst vandaag nog.
en ze is bezig om mirthe een beetje los te weken van Erik, Flink over hem lullen, het stinken, het ongemakkelijk voelen wordt erg door Babette benadrukt en besproken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:22 schreef danaqui het volgende:
[..]Mirthe is een makkelijke prooi net als Zoë heel beinvloedbaar
Dat zal ook wel meespelen. Wendy mag het niet meer gezellig hebben.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Nu knuffelt Babette Erik wat een mens en ook ff knuffelen met Moraima
Ik vind haar vies bezig ,Wendy gaat nu ook meer om met Mirthe, zou ze die twee ook uit elkaar willen halen?
Echt sneu.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zal ook wel meespelen. Wendy mag het niet meer gezellig hebben.
Laat Mirthe maar schuivenquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt sneu.
Ik hoop dat Mirthe er niet in mee gaat
Maar Mirthe is een beetje naïef
Mirthe doet geen bewoners in de ban, ze gaat met iedereen daar gewoon om.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt sneu.
Mirthe doet alsof ze heel naïef isquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt sneu.
Babette en.....?quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:51 schreef Judiwi het volgende:
Wie gaan er eigenlijk voor manager? Niks van meegekregen.
Wat denkt ze wel, zelfs dat wil ze bepalen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Imma,Bern en Mirthe. Maar daar is Babette het niet mee eens
Ja het is echt een vlindertjequote:Op donderdag 22 juni 2023 09:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mirthe doet geen bewoners in de ban, ze gaat met iedereen daar gewoon om.
Ja zaterdag hebben ze pasta ik dacht spaghettiquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:44 schreef Frummelie het volgende:
Waarschijnlijk weer een zoemer vandaag, ze hebben eten tot zaterdag... ik denk t/m zaterdag het eten van zaterdag zit toch in het evenement van Jappie?
Wanda zoenen met Jasper en Sasha dansen met Jasper ...quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:31 schreef danaqui het volgende:
Ze hebben het over vrimibo, Mirthe heeft genoeg gezien oa Sas met Jappie zoenen achter de bar, Rupy met Bern, Wanda sexy dansen met?????
Tijd voor een nieuwe vrijmibo dusquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:31 schreef danaqui het volgende:
Ze hebben het over vrimibo, Mirthe heeft genoeg gezien oa Sas met Jappie zoenen achter de bar, Rupy met Bern, Wanda sexy dansen met?????
IK mis dat altijd net als Wendy daar over in gesprek isquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:25 schreef danaqui het volgende:
Wendy ingesprek met Mirthe, Wendy is er klaar mee ( met Babs) gaat nu over Zoë en Ice
O echt, wij hebben dat allemaal niet gezien op de streams?quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:31 schreef danaqui het volgende:
Sasje ook zoenen met Jappie zei Mirthequote:Op donderdag 22 juni 2023 10:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wanda zoenen met Jasper en Sasha dansen met Jasper ...
Wat Bern en Rupy gedaan hebben zei ze niet alleen dat ze samen ietsenquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, wij hebben dat allemaal niet gezien op de streams?
Bern met Rupert? Had ik nooit verwacht
Bern en Rupert hebben samen gedanst...Rupert maakte er een sexy dans van en Bern deed mee.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:37 schreef danaqui het volgende:
[..]
Wat Bern en Rupy gedaan hebben zei ze niet alleen dat ze samen ietsen
Mirthe is in de war en een beetje dom en ze lult maar wat.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
Sasje ook zoenen met Jappie zei Mirthe
Tuulk...........quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mirthe is in de war en een beetje dom en ze lult maar wat.
Verwacht dat wel nu ze de maand augustus naderen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Ja alweer alarm
Zou wel mooi zijn als ze dat nu iedere dag gaan doen
quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:40 schreef 5thencounter het volgende:
Dan nu eindelijk? Kan Miertje van haar ontheffing genieten?
ALs dat toch eens waar zou zijn, maar ik ben bang dat het bij hopen blijftquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:39 schreef danaqui het volgende:
Hopen op eli en dan Babs weg , kijken hoe Zoë dan is
Nee, daar wordt nergens iets over bekend gemaaktquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verwacht dat wel nu ze de maand augustus naderen.
Maar we weten nog steeds niet hoeveel bewoners er nog mogen zijn in de laatste weken.
Zijn ze denk ik wel te laat mee, dat is morgen al zo snel zjin de dingen daar nooit binnen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:41 schreef 5thencounter het volgende:
Maar het zal wel weer geld verdienen worden, Jappie's evenement moet natuurlijk opgelekkerd worden met extra's
Op zijn blauwe sport shirt staat Erik met rugnummer 40. Ik ga er dan van uit dat het dan ook met een k is.. maar bij hem weet je het nooit want ik denk dat hij het shirt ook zou dragen als de spelling fout was.. zonde om het weg te doenquote:Op donderdag 22 juni 2023 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
Erik staat af te drogen. Is het nu Eric met een c of Erik met een k?
Zelfs Erik zegt dat het water troebel blijft omdat de meesten er zo in gaan zonder zich eerst af te spoelen.. Janet blijft volhouden en zegt dat het onzin is.. en je weet Janet heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 22 juni 2023 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
Laat Babbel het niet horenquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:45 schreef danaqui het volgende:
Tiano gaat met Sasja lopen want hij wil diepgang krijgen dat mist hij en dat krijgt hij bij Babs niet meer
En met Zoë.. maar dat weet volgens mij niemand.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
Sasje ook zoenen met Jappie zei Mirthe
Dat deed Wendy ook op het halfjaar feest.. die stond ook met haar billen tegen het kruis van Bern aan te rijden.. en goed ook.. Bern hield haar ook stevig tegen zich aangedrukt.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Bern en Rupert hebben samen gedanst...Rupert maakte er een sexy dans van en Bern deed mee.
Alarm.
90 seconden
Het maakt die gast niks uit, hij pakt alles waar een gat in zit.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
En met Zoë.. maar dat weet volgens mij niemand.
Wendy neemt het er wel van als ze gedronken heeftquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat deed Wendy ook op het halfjaar feest.. die stond ook met haar billen tegen het kruis van Bern aan te rijden.. en goed ook.. Bern hield haar ook stevig tegen zich aangedrukt.
Zei zij gisteren niet tijdens de stelling over tactisch en vals zijn dat liegen vals is? Eerlijke Mirthe..quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mirthe is in de war en een beetje dom en ze lult maar wat.
Ja dat is ook een makkelijke wat dat betreft.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wendy neemt het er wel van als ze gedronken heeft
Een kwartier later zei ze dronken in bed dat ze seks wilde en trok zowat Jeff in haar bed.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wendy neemt het er wel van als ze gedronken heeft
Ja wel jammer want zo sta je er niet goed opquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:56 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja dat is ook een makkelijke wat dat betreft.
Dacht dat ze daar wel eens heeft verteld dat ze thuis ook mannen heeft voor de sex, maar niet voor een relatie.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:56 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja dat is ook een makkelijke wat dat betreft.
O ja dat weet ik nog, krijg vaak niet die dingen mee omdat ik dan de streams al uit hebquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Een kwartier later zei ze dronken in bed dat ze seks wilde en trok zowat Jeff in haar bed.
Kan, ik heb een buurvrouw die dat ook heeft, maar ze heeft wel der vast man/nenquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht dat ze daar wel eens heeft verteld dat ze thuis ook mannen heeft voor de sex, maar niet voor een relatie.
Het alarm is gegaan er staat iets te gebeuren zoquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:02 schreef humpty het volgende:
Kan niet meer naar die valse ratelslang luisteren...streams maar weer uit
Eliminatiequote:Op donderdag 22 juni 2023 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het alarm is gegaan er staat iets te gebeuren zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |