Ook een pindakaasmeisjequote:Op donderdag 22 juni 2023 11:21 schreef chufi het volgende:
Die logica van Babs ook.. Omdat Mirthe een wit sportbroekje aan had lijkt ze op Lieke Martens ...
Ze gaat zich zo nog omkledenquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:23 schreef lojanda het volgende:
Nou nou, Zoë heeft zomaar weer een broekje aan ipv dat jurkje wat ze normaal altijd aan heeft als de zoemer gaat.
quote:
Ik zie het haar doenquote:
Eigenlijk niet en dat weet Erik best maar vind dat onzin. Hij probeert een reactie uit te lokken maar niemand reageert.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:19 schreef lojanda het volgende:
Erik heeft het over een moorkop en legt uit wat het verschil is met een chocoladebol. Mag het woord moorkop nog worden gebruikt? Je schrijft het eigenlijk ook nog met een hoofdletter m. De naam is vroeger toch ontstaan omdat ze op Moren lijken?
Wat duurt het toch weer lang
Zou hij zo vies zijn? Dat had ik niet achter hem gezocht..quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet en dat weet Erik best maar vind dat onzin. Hij probeert een reactie uit te lokken maar niemand reageert.
Welneequote:Op donderdag 22 juni 2023 11:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou hij zo vies zijn? Dat had ik niet achter hem gezocht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |