Is schelden wel zo netjes?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:34 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Jij bepaalt helemaal niets strontzak
Niemand zin in om even een beetje aan te passen?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:20 schreef kree het volgende:
Nieuwe herkansing voor dit, want wil het toch niet laten gaan
GC / FOK! users kaart (google maps) - hoe dicht wonen we bij elkaar? #7
Nieuwe kaart gemaakt en we gaan het gewoon weer opnieuw invullen en hopelijk met wat hulp van anderen want kan dat niet alleen net als vorige keer met honderdenden bijhouden. maar in topic dat.
Er is een nieuw kaartje ik heb een begin gemaakt. Deel dat met die willen helpen ermee.
Maar verzoek TT wijziging vanaf FOK! Userkaat oude titel deze te wijzigen.
van:
FOK! users kaart (google maps) - hoe dicht wonen we bij elkaar? #7
naar:
FOK! users kaart (google maps) - nieuwe kaart en nieuwe kansen (update) #7
Voor oude OP dus stuk eruit van niet werkende kaartjes en voor nu deze link:
https://www.google.com/ma(...).726689600000009&z=8
rest uitleg eronder is eigenlijk nog hetzelfde
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | Er zijn natuurlijk heel veel users op Fok! En kwam een beetje op het idee door het kaartje voor "de atmosfeer staat op ontploffen" Nu heb ik hier een google map: https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1FHLI_LgJC8DZ5Mx9ezjSoyAjRK5O9as&usp=sharing <iframe src="https://www.google.com/maps/d/embed?mid=1FHLI_LgJC8DZ5Mx9ezjSoyAjRK5O9as&ehbc=2E312F" width="640" height="480"></iframe> [i][b]Laten we proberen om eens te kijken hoe dicht we wellicht eigenlijk op elkaar wonen, Om een beetje de privacy van iedereen te beschermen Handig voor ons is als volgt om te posten:[/b][/i] ----------------------------- Username xxxx (xx)* plaats. ----------------------------- * De letters hoeven er niet bij, mag wel trouwens, maar zou het globaal laten. Maar graag 4 cijfers postcode/plaats en evt land als het niet in Nederland is. Ik zet er alleen usernames bij verder. [b]Voor meer info/verwijderen van de kaart DM/PM kree[/b] [i][b]Verder die kunnen bewerken zijn: Managarm SpeedyGJ [/i] |
1 | <iframe src="https://www.google.com/maps/d/embed?mid=1FHLI_LgJC8DZ5Mx9ezjSoyAjRK5O9as&ehbc=2E312F" width="640" height="480"></iframe> |
Ik wilde er vandaag even naar kijken, maar is me ontschoten. Ik kijk er morgen ben naar, is dat oké?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:48 schreef kree het volgende:
[ code verwijderd ]
maak het even makkelijker, zouden jullie dit in de OP willen zetten, dat is de nieuwe info en wellicht even de TT wijzigen.
van: GC / FOK! users kaart (google maps) - hoe dicht wonen we bij elkaar? #7
naar:
FOK! users kaart (google maps) - nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
EVT want weet niet meer wie dat nu de vorige keer deden, het kaartje kan ingesloten worden als Iframe in de OP en dan blijft hij ook live. Maar dat moet iemand doen die html in OP kan zetten.
Dit is de link:
[ code verwijderd ]
@:danny @:yvonne wellicht of iemand van de DEVS?
Nouja haast heeft het ook niet echt wat dat betreft.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wilde er vandaag even naar kijken, maar is me ontschoten. Ik kijk er morgen ben naar, is dat oké?
Ik heb de TT en OP alvast aangepast, maar het lukt me niet om het kaartje in de OP te zetten. Misschien kan één van de andere mods dit.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:48 schreef kree het volgende:
FOK! users kaart (google maps) - nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
Thanks ziet er weer een beetje uit alsof het nog in leven is dat topic zoquote:Op zondag 15 oktober 2023 08:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de TT en OP alvast aangepast, maar het lukt me niet om het kaartje in de OP te zetten. Misschien kan één van de andere mods dit.
Inderdaad leuk om te zien dat het topic weer leeft, tof dat jij die moeite weer neemt, samen met @Managarm enquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
Thanks ziet er weer een beetje uit alsof het nog in leven is dat topic zo
Ik weet dat van dat live kaartje, het is een stukje html, volgens mij konden DEVS dat toevoegen, en Admins lijkt me.
Maar ik kan echt even niet meer op de naam komen wie dat nu de vorige keer deed en het is veel heeeeeel veel DM verder omdat nog na te gaan zoeken.
Wellicht zou je dat achter de schermen even in de groep kunnen gooien?
Ik weet dat het namelijk wel kan en ziet de OP er ook wat leuker uit
Het nadeel was trouwens dat bij een vervolg deel dat niet automatisch er weer in kwam, dus moest elke keer iemand weer handmatig doen.
Wellicht ja, er zijn er meerdere toen volgens mij mee bezig geweest, maar het is natuurlijk al een aantal jaar terugquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad leuk om te zien dat het topic weer leeft, tof dat jij die moeite weer neemt, samen met @:Managarm en
@:SpeedyGJ
Ik zie dat @:murp één van de vorige OP's heeft aangepast, dus misschien krijgt hij het voor elkaar.
En als murp het niet weet weet hij misschien wel wie je wel verder kan helpen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
Wellicht ja, er zijn er meerdere toen volgens mij mee bezig geweest, maar het is natuurlijk al een aantal jaar terug
Vond het zelf wel altijd een leuk topic, dus ok het was de moeite waard denk om het wat nieuw leven in te blazen.
Helaas dus weer alles overnieuw, maar wellicht is dat ook handiger 3 jaar verder met mensen die verhuisd zijn, ipv alles aanpassen.
Ja dat leek mij ook, ik heb trouwens de oude HD's uit die laptop nog wel en ook een adapter ervoor om ze uit te lezen en daar zou wellicht nog wat op kunnen staan.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als murp het niet weet weet hij misschien wel wie je wel verder kan helpen.
Jammer dat de oude kaart verloren is gegaan ja, maar daar stonden inmiddels ook users op die er al jaren niet meer zijn, dus een verse kaart is ook weer leuk.
Dat denk ik eigenlijk ook, dan kunnen users zich opnieuw melden en nieuwe users erbij.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat leek mij ook, ik heb trouwens de oude HD's uit die laptop nog wel en ook een adapter ervoor om ze uit te lezen en daar zou wellicht nog wat op kunnen staan.
Maar zie die dan meer als een archief kaartje van tot 2020 ofzo, denk dat het sowieso handiger is om hem gewoon even opnieuw te starten.
preciesquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook, dan kunnen users zich opnieuw melden en nieuwe users erbij.
Dat live kaartje vind je via de drie puntjes rechts op het menu en dan Embed on my site.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
Thanks ziet er weer een beetje uit alsof het nog in leven is dat topic zo
Ik weet dat van dat live kaartje, het is een stukje html, volgens mij konden DEVS dat toevoegen, en Admins lijkt me.
Maar ik kan echt even niet meer op de naam komen wie dat nu de vorige keer deed en het is veel heeeeeel veel DM verder omdat nog na te gaan zoeken.
Wellicht zou je dat achter de schermen even in de groep kunnen gooien?
Ik weet dat het namelijk wel kan en ziet de OP er ook wat leuker uit
Het nadeel was trouwens dat bij een vervolg deel dat niet automatisch er weer in kwam, dus moest elke keer iemand weer handmatig doen.
Ja dat klopt die heb ik ook, punt is alleen wij kunnen geen html posten op fok als iframe (en mods ook niet) wat het is. DEVS wel.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:13 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dat live kaartje vind je via de drie puntjes rechts op het menu en dan Embed on my site.
Mag object wel? Want dat kan een alternatief zijn voor iframe.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat klopt die heb ik ook, punt is alleen wij kunnen geen html posten op fok als iframe (en mods ook niet) wat het is. DEVS wel.
Er is geen directe mogelijkheid om het als plaatje in te sluiten met img dus, tenzij iemand dat gaat programmeren via een omweg en het dan ergens upload als plaatje automatisch om de zoveel tijd.
Dat is (een) oplossing iig, maar gaat mij te ver om te programmeren enzo.
Geen idee eigenlijk? Maar vermoed alles buiten de bbcode tags die er zijn zijn problematischquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:20 schreef Managarm het volgende:
[..]
Mag object wel? Want dat kan een alternatief zijn voor iframe.
https://www.delftstack.com/howto/html/iframe-alternative/
Ik zal wel eens kijken als ik zin heb, ik was senior system-developer dus dat moet wel lukken. Alleen de webwereld ben ik niet zo goed in, wat ervaring met ASP.net en basis websites.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:21 schreef kree het volgende:
het meest simpele als omweg is een plaatje te generen uit de iframe link, die ergens uploaden om de zoveel tijd als gewoon iets wat via de img tag gelinkt kan worden. maar heb je eigen server voor nodig om die omzetting te maken van de iframe naar een plaatje.
Als je er zin en tijd voor hebt, ga je gangquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:26 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik zal wel eens kijken als ik zin heb, ik was senior system-developer dus dat moet wel lukken. Alleen de webwereld ben ik niet zo goed in, wat ervaring met ASP.net en basis websites.
Heb je een voorbeeld van zo'n plaatje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |