Hier ook een kleine hoezee ja. Denk alleen dat mijn stemplaatje van Kid Cudi niet meer voorbij gaat komen.quote:Op maandag 18 september 2023 15:16 schreef Tussle266 het volgende:
Heel stiekem hoezeetje, alleen omdat het anoniem kan.
2 jaar ja. Vorig jaar was al minder maar toen kwam er ook wel wat alternative terug voor alternative. Nu is alle alternative vervangen door pophits.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:18 schreef Tussle266 het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me voornamelijk vermaak met hoe slecht de keuzes zijn in deze lijst en hoe snel dit afgebrokkeld is in 2/3 jaar tijd. Voor de kwaliteit hoef je het nauwelijks te doen, op een enkele plaat per 2 uur na.
Jij luistert wat vaker 3FM dan ik, heb jij daar een verklaring voor. Is dat de koers? Is het omdat de lijst wat meer stemmers trekt en dus de ex-hitlijstfactor groot wordt? Is het iets anders?quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 jaar ja. Vorig jaar was al minder maar toen kwam er ook wel wat alternative terug voor alternative. Nu is alle alternative vervangen door pophits.
Ja, de muziekmix was weer eens aangepast.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Jij luistert wat vaker 3FM dan ik, heb jij daar een verklaring voor. Is dat de koers? Is het omdat de lijst wat meer stemmers trekt en dus de ex-hitlijstfactor groot wordt? Is het iets anders?
Al die re-entries van Bluf vallen ook opquote:Op dinsdag 19 september 2023 11:47 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is echt het ultieme voorbeeld trouwens. Vorig jaar voor het eerst in de lijst in uur 2, nu 600 plekken hoger. In 2004 was dit hooguit een 538 plaatje.
Held. Had ik ook op kunnen stemmen. Wel jammer van geen albumversie genot met freaky Timbaland outroquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:06 schreef Tussle266 het volgende:
V'tje gezet bij het stemmen. Is pas de derde, na 7 dagen. Hoezee.
Hate it or love it had op de plek van deze (imaginaire) draak mogen staan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:53 schreef Tussle266 het volgende:
Ik durf er wel een fun factje in te gooien nu. Onze met kogels doorzeefde vriend uit New York is nog geen enkele keer geweest dit jaar. In da club stond vorig jaar in deze regionen als hoogste notering en is nu ook nog niet geweest.
Kan natuurlijk nog komen, ware het niet dat ze hem vergeten waren en ze op woensdag zijn hele oeuvre nog ergens voor twee kwartjes op de kop hebben getikt en aan de keuzelijst hebben toegevoegd. Dus ik gok dat we die niet gaan horen. Waarmee ik wil zeggen, de eerste dagen bepalen wel in grote mate deze lijst, blijkbaar. Bij de oudere jongeren op 2 is het vooral de laatste dag.
Ik verwacht nog altijd dat Nelly hier op een dag voor de deur staat om mij op te eten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Held. Had ik ook op kunnen stemmen. Wel jammer van geen albumversie genot met freaky Timbaland outro
Moet je wel hard voor werken..quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog altijd dat Nelly hier op een dag voor de deur staat om mij op te eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |