Joost mag het wetenquote:Op woensdag 13 september 2023 11:50 schreef Tussle266 het volgende:
Waar zijn Suus en Freek als je ze nodig hebt...
Ik vind het maar matig, deze lijst. Sorry voor mijn afwezigheid hier.quote:Op maandag 11 september 2023 12:16 schreef Tussle266 het volgende:
Je bent wel in een halve dag klaargestoomd voor de komende 10 weken op deze manier. Man, man, man.
Ik ben al snel tevreden als ze nummertjes afroepen, dus ik blijf nog wel even hangen, maar ongelijk heb je niet. Vanochtend kwam er een plaat van 3 weken oud voorbij. Binnenkort een herkansing op betere zenders dan maar?quote:Op woensdag 13 september 2023 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het maar matig, deze lijst. Sorry voor mijn afwezigheid hier.
Die van onze Friese act?quote:Op woensdag 13 september 2023 19:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik ben al snel tevreden als ze nummertjes afroepen, dus ik blijf nog wel even hangen, maar ongelijk heb je niet. Vanochtend kwam er een plaat van 3 weken oud voorbij. Binnenkort een herkansing op betere zenders dan maar?
https://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/59935quote:Op woensdag 13 september 2023 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van onze Friese act?
Zo diep zat ik er niet in bij die Pipo, maar gezien bovenstaande informatie hebben we het over dezelfde inderdaad. Maar dat willen ze natuurlijk zelf ook gewoon door dat allemaal al direct op de keuzelijst te gooien. Ik had dat voor de grap in het oog gehouden omdat het vorig jaar zo'n chaos was. Keuzelijst maandag en vrijdag vergeleken, ongeveer 70 platen verschil. Er werden ook platen die in die week werden uitgebracht zelfs nog toegevoegd aan de keuzelijst gedurende de week. Dus je had in theorie nu een plaat van 6 dagen oud kunnen horen.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van onze Friese act?
In geval van Olivia en Maneskin is dit wat mij betreft geen probleem.quote:Op donderdag 14 september 2023 11:41 schreef Tussle266 het volgende:
En dat gezegd hebbende, weten we nu dus dat er ook nog 1 van 2 weken oud komt.
Prins S en de Geit? Achja.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:57 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben trouwens nog altijd niet bijgekomen van die mental theo meets donald duck gimmick van hedenochtend die niet in het systeem van 3FM staat dus die ik niet bij naam kan noemen. Dat blijft toch altijd wel iets om je over te verbazen, dat dat soort dingen zonder schaamte voorbij komen.
Zelfde zal het geval zijn bij stemplaat What Goes Around.. als die nog komtquote:Op donderdag 14 september 2023 15:47 schreef Tussle266 het volgende:
Zowel bij deze als bij Mirror is het jammer dat je altijd de radio cut zonder 5 minuten Tim & Tim aan het eind krijgt.
Die zal nog wel komen. Aan de eerder door mij beloofde Drank ga ik twijfelen, want de gebruikelijke Drank-uurtjes zijn voorbij. Al had je bij die eendengeit wel drank nodig.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zelfde zal het geval zijn bij stemplaat What Goes Around.. als die nog komt
Vroeger was het nog wel eens happy hour van 16.00-17.00.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:32 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die zal nog wel komen. Aan de eerder door mij beloofde Drank ga ik twijfelen, want de gebruikelijke Drank-uurtjes zijn voorbij. Al had je bij die eendengeit wel drank nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |